رژیم غاصب صهیونیستی منتظر پاسخ قاطع و دندان‌شکن ایران باشد

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: رژیم صهیونیستی باید منتظر پاسخ قاطع و دندان‌شکن جمهوری اسلامی ایران باشد که پیش‌بینی می‌شود طی روزهای آینده طعم این پاسخ را بچشد.

ابوالفضل ظهره‌وند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره حملات سنگین رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان و شهادت دبیر کل حزب‌الله اظهار کرد: سیدحسن نصرالله برای ملت لبنان و تمام نیروهای مقاومت در منطقه و ایران و برای همه جهان اسلام نمونه کامل یک رهبر اثرگذار و هوشمند بود که در جریان مقاومت به درجه رفیع شهادت نائل شد.

وی افزود: این کشتار وحشیانه نشان‌دهنده اوج ددمنشی رژیم صهیونیستی و صهیونیسم جهانی است که هیچ حربه‌ای جز ترور و کشتار در اختیار ندارد و از هیچ منطق، گفتمان و هنجاری که بتوان بر آن با صحبت و حق‌طلبی تکیه کرد، برخوردار نیست.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: شهادت سیدحسن نصرالله به‌دست رژیم صهیونیستی طبیعی بود، در حقیقت کسانی که در مسیر مقاومت حرکت می‌کنند همچون شهید حاج قاسم سلیمانی و دیگر رزمندگان جبهه مقاومت به دنبال کسب رضایت الهی هستند و هزینه پیروزی همین شهادتی است که رهبران و سربازان این مسیر می‌پردازند.

وی یادآور شد: امروز مقاومت در بهترین موقعیت خود قرار دارد و رژیم صهیونیستی با تمام کمک‌های مالی و تسلیحاتی آمریکا پس از گذشت یک سال در حل مسئله غزه ناتوان مانده است و جرئت روبه‌رو شدن با نیروهای مقاومت و حزب‌الله را ندارد و در نتیجه به استفاده از بمب‌های یک تنی روی آورده است.

ظهره‌وند ادامه داد: به‌طور قطع صهیونیست‌ها پاسخ لازم را از محور مقاومت دریافت خواهند کرد و با آن‌ها تسویه‌حساب لازم انجام خواهد شد و نمی‌توانند از چنگ عدالت مقاومت فرار کنند؛ در واقع رژیم صهیونیستی نخواهد توانست که به گذشته خود برگردد و در منطقه بماند و دست و پاهای آخری است که می‌زند؛ به یقین مقاومت انتقام لازم را از این رژیم جانی و کودک‌کش خواهد گرفت.

وی حزب‌الله لبنان را جزیی از خطوط قرمز ایران اسلامی اعلام کرد و یادآور شد: بین ایران و حوزه مقاومت جدایی نیست و ضربه به هر حوزه مقاومت، در حقیقت ضربه به جمهوری اسلامی ایران است، بنابراین رژیم صهیونیستی باید منتظر پاسخ قاطع و دندان‌شکن جمهوری اسلامی ایران باشد که پیش‌بینی می‌شود طی روزهای آینده طعم این پاسخ را بچشد.

کد خبر 794797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.