خون پاک سیدحسن نصرالله زمینه‌ساز نابودی رژیم صهیونیستی خواهد شد/راه جبهه مقاومت ادامه دارد

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه خون پاک سیدحسن نصرالله موجب نابودی رژیم سفاک، پست و پلید صهیونیستی خواهد شد، گفت: امیدوارم شاهد ضربات جبهه مقاومت بر پیکر فرسوده و فرتوت طاغوت و کفار باشیم.

حجت‌الاسلام منوچهر مهروی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در واکنش به شهادت سیدحسن نصرالله، دبیرکل فقید جنبش حزب‌الله لبنان در پی جنایات اخیر رژیم صهیونیستی، ضمن تبریک و تسلیت به امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای، مردم شریف و مقاوم لبنان و شیعیان جهان اظهار کرد: شهادت مجاهد برجسته، پرچمدار بصیر، عالم و مدیر و مدبر سیاسی حضرت حجت‌الاسلام سیدحسن نصرالله (رضوان‌الله تعالی علیه) را تبریک و تسلیت عرض می‌کنم؛ سید عزیز مقاومت مزد سال‌ها جهاد خود در راه خدا را دریافت کرد و به آرزوی دیرینه خود، یعنی شهادت رسید.

وی با اشاره به روایتی معروف از امیرالمومنین (ع) که فرمودند «به راستی که جهاد در راه خدا دری است از درهای بهشت که خداوند آن را برای اولیای خاص خود گشوده است»، افزود: امروز ما شاهد شهادت یکی از اولیای خاص، مرد پاک و انسان وارسته‌ای به نام سیدحسن نصرالله هستیم.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان تاکید کرد: مردم داغدار، انسانی برجسته و وارسته را از دست دادند که در طول حیات خود منشأ برکات، آثار و اتفاقات بسیاری بود که البته برکات آن را در روزها، ماه‌ها و سال‌های آینده خواهیم دید.

مهروی‌پور با بیان اینکه سیدحسن نصرالله انسانی بود که به تعبیر بزرگان، «شهید» زندگی کرد و با آرزوی شهادت به دیار حق شتافت، تاکید کرد: راه و مکتب سید مقاومت، مطابق فرمایش مقام معظم رهبری ادامه خواهد داشت.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان خاطرنشان کرد: امیدوارم شاهد ضربات جبهه مقاومت بر پیکر فرسوده و فرتوت طاغوت و کفار باشیم و خون پاک سیدحسن نصرالله موجب نابودی رژیم سفاک، پست و پلید صهیونیستی خواهد شد.

با تمام وجود و امکانات باید در مقابل این غده سرطانی (رژیم صهیونیستی) ایستاد

مهروی‌پور گفت: سیدحسن نصرالله در دیدار با یکی از سران جبهه مقاومت در ایران فرمودند که شرایط کنونی به گونه‌ای است که هم برای دشمن صهیونیستی و هم برای جبهه حق، شرایط مرگ و زندگی است، از این‌رو باید دقت داشته باشیم که در یکی از خاص‌ترین شرایط دوران و تاریخ به سر می‌بریم.

وی افزود: درک نکردن درست شرایط و زمان شاید صدمه بسیار جبران‌ناپذیر به ما وارد کند، از این‌رو نیاز است که با درک عمیق از شرایط روز و اعتماد به رهبر و پاسداشت دیده‌بانی رهبر عزیزمان، اتفاقات را رصد کنیم و دقت داشته باشیم که باید به گونه‌ای خاص در شرایط خاص یاریگر حق باشیم و در یاری حق کوتاهی نکنیم.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان تاکید کرد: مطابق فرمایش امیرالمومنین (ع) «اگر دشمنان جرات می‌کنند علیه شما اقدام کنند، یکی از دلایل آن این است که شما به‌موقع در کنار حق نبوده‌اید و در یاری حق کوتاهی کرده‌اید» و در پی همین کلام حق امیرالمومنین، شاهد بودیم که امروز رهبر فرمودند بر همه مسلمانان فرض است که با تمام امکانات در کنار مردم لبنان و حزب‌الله سرافراز بایستند و آن‌ها را در مقابله با رژیم سفاک و پست صهیونیستی یاری کنند.

مهروی‌پور گفت: امروز با تمام وجود و امکانات باید در مقابل این غده سرطانی (رژیم صهیونیستی) ایستاد و دقت داشته باشیم که ما در اوج قدرت، عظمت و عزت هستیم، زیرا امروز جبهه مقاومت با نظامی پرتوان و مقتدر در منطقه‌ای وسیع در مقابله با دشمنان ایستاده است و ترسی به خود راه نمی‌دهد.

وی ادامه داد: امروز با چهل سال پیش بسیار فرق کرده است؛ اگر شاهد ترورهای دهه ۶۰ بودیم و شهادت شهدای نورسیده، امروز توان ما بالا است و نباید ترس به دل داشته باشیم.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: خداوند متعال نیز کمک خواهد کرد و خواهیم توانست با یاری جبهه حق، سفره رژیم صهیونیستی را برچینیم و به‌زودی شاهد از بین رفتن آن باشیم.

کد خبر 794764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.