خون سید حسن نصرالله جریانی جدید بر پیکره حزب‌الله وارد می‌کند

نایب رئیس کمیسیون حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت: زمانی که جبهه مقاومت در لبنان و فلسطین با هجمه‌های سنگین به سر می‌برد این سید درخشید و مدیریت و رهبری حزب‌الله و حمایت از فلسطین را در دستورکار قرار داد و قطعاً این خون‌ها یک جریان و شریان جدید را برای پیکره حزب‌الله و جبهه مقاومت ایجاد می‌کند.

حجت‌الاسلام محمدتقی نقدعلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا ضمن تسلیت شهادت سید حسن نصرالله اظهار کرد: این بیان روشن قرآن کریم است که آنانی که حیات دنیا را داده و حیات آخرت را خریدند باید در راه خدا جهاد کنند و افرادی مانند سیدحسن نصرالله از مصادیق بارز این آیه شریفه است که آسایش، زندگانی و آنچه که از شئونات دنیا بوده را برای جهاد فی سبیل الله فروخته و با خدای سبحان معامله کرده بودند.

وی افزود: سید حس نصرالله از ابتدای زندگی، خود را در زمره شهدا قرار داده بود چرا که افرادی که در زندگی پست مادی غوطه‌ور شدند در حیات مادی خود را زنده می‌دانند اما سید حسن نصرالله از ابتدای حیات خود زندگی جاوید را برای خود خرید.

نایب رئیس کمیسیون حقوقی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه تاثیر این شخصیت در جهان، منطقه و عالم اسلام تاثیری شگرف بود، تصریح کرد: زمانی که جبهه مقاومت و جریان مقاومت در لبنان و فلسطین با هجمه‌های سنگین به سر می‌برد این سید درخشید و مدیریت و رهبری حزب‌الله و حمایت از فلسطین را در دستورکار و اسرائیل را در موضع ضعف و تنگنا قرار داد.

حجت‌الاسلام نقدعلی عنوان کرد: امروز اسرائیل علی‌القاعده می‌خواست بیش از این آبروی خود را نبرد و با بمباران‌های جنون آمیز که صدها زن و کودک را به خاک و خون کشید اما از سر استیصال و اینکه درمانده شده است، اقدام به ترور رهبران مقاومت می‌کند اما همانطور که رهبر انقلاب فرمودند رژیم صهیونیستی وقتی بخشی از سرزمین لبنان را اشغال کرد نتوانست عزم و اراده لبنان را کم کنند و قطعاً این خون‌ها یک جریان و شریان جدید را برای پیکره حزب‌الله و جبهه مقاومت ایجاد می‌کند تا مصمم تر قبل مقابل رژیم صهیونیستی بایستند.

وی تاکید کرد: پیام رهبر انقلاب حکم جهاد برای ارکان کشور و دولت‌ها و ملت‌های آزادی اندیش است تا به مدد مردم لبنان بیایند و در مقابل رژیم صهیونیستی بجنگند و آن‌ها از این جنایات باز دارند.

کد خبر 794631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.