۱۰۹ اثر در دومین جشنواره صنایع دستی خلاق حائز رتبه شد

مسئول اداره آموزش فنی حرفه‌ای و کار و دانش اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: در مرحله صحت‌سنجی، ۱۰۹ اثر حائز رتبه شده است و به ازای هر زمینه و هر سطح، نفرات اول، دوم و سوم مشخص خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد افشاری در حاشیه برگزاری دومین جشنواره صنایع دستی خلاق ویژه دانش‌آموزان هنرستان‌های فنی حرفه‌ای و کار و دانش اظهار کرد: به‌دلیل موفقیت نخستین دوره جشنواره صنایع دستی خلاق که با همکاری شهرداری اصفهان و با کیفیت مطلوب آغاز شد، مرحله دوم این جشنواره نیز برگزار شده است.

وی افزود: این جشنواره در دو سطح هنرآموزی و هنرجویی ویژه هنرستان‌های اصفهان برگزار می‌شود و در ۹ زمینه مختلف صنایع دستی فعالیت می‌کند.

مسئول اداره آموزش فنی حرفه‌ای و کار و دانش اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان تاکید کرد: مرحله نخست این جشنواره که به هنرستان‌ها اختصاص داشت، اسفند سال گذشته به پایان رسید و برگزیدگان این مرحله به مرحله نخست استانی راه پیدا کردند، همچنین در جشنواره سال گذشته حدود ۲۰۰۰ اثر ثبت شد و پس از داوری مرحله هنرستانی، ۴۷۳ اثر به مرحله استانی راه پیدا کرد.

افشاری گفت: در مرحله نخست استانی، تصاویر آثار از طریق سامانه‌ای که برای متقاضیان در نظر گرفته شده بود، توسط داوران بررسی شد.

وی ادامه داد: به ازای هر زمینه، تعدادی از آثار به مرحله صحت‌سنجی راه یافتند که این مرحله در هنرستان کاردانش خلیل‌زاده ناحیه دو اصفهان برگزار شد.

مسئول اداره آموزش فنی حرفه‌ای و کار و دانش اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان خاطرنشان کرد: در مرحله صحت‌سنجی، ۱۰۹ اثر حائز رتبه شده است و به ازای هر زمینه و هر سطح، نفرات اول، دوم و سوم مشخص خواهند شد.

افشاری گفت: آثار برتر این جشنواره از دهم تا چهاردهم مهرماه سال جاری در نمایشگاه فن‌نمای دو به نمایش گذاشته خواهند شد.

وی افزود: تقدیر ویژه‌ای از سمت آموزش و پرورش استان از همکاران دبیرخانه شهر خلاق اصفهان، اداره خلاقیت و نوآوری شهرداری اصفهان و مدیریت پژوهش خلاقیت و نوآوری شهرداری اصفهان برای همکاری در اجرای این جشنواره به‌عمل خواهد آمد.

کد خبر 794114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.