گرامیداشت ۹۰۰ شهید در منطقه ۹ اصفهان

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع) اصفهان گفت:گرامیداشت ۹۰۰ شهید منطقه ۹ شهرداری اصفهان با مشارکت شهرداری و بسیجیان طراحی و به بهترین نحو ممکن برگزار شدکه امیدوارم با دعای شهدا عاقبت‌به‌خیر شویم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیداحمد قریشی شامگاه _پنجشنبه پنجم مهر_ در حاشیه «کنگره سرداران و ۹۰۰ شهید منطقه ۹ شهرداری اصفهان» اظهار کرد: امشب شاهد برپایی پنجمین شب از سلسله برنامه‌هایی بودیم که به‌منظور بزرگداشت شهدای منطقه ۹ شهرداری اصفهان طراحی، تدوین و اجرا شد.

وی با اشاره به برنامه بزرگداشت شهدای منطقه ۹ شهرداری اصفهان در ناحیه بسیج امام رضا (ع) اصفهان افزود: در ادامه این سلسله برنامه‌ها، میزبان خانواده‌های شهدا در ناحیه بودیم؛ این برنامه‌ها از سال گذشته طراحی و تدوین شد و در محلات مختلف برای اقشار گوناگون، با موضوعات متنوع فرهنگی، اجتماعی و ورزشی به اجرا درآمد.

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع) اصفهان تصریح کرد: این برنامه‌ها با مشارکت شهردار منطقه، حمایت شورای اسلامی شهر و حضور پرشور خواهران و برادران بسیجی طراحی شد و به بهترین نحو ممکن به انجام رسید.

قریشی عنوان کرد: وظیفه خود می‌دانم از مجموعه مدیریت شهری، شورای اسلامی شهر اصفهان، بسیجیان حوزه امام سجاد (ع) و حوزه ۲ زینب کبری، همچنین اصحاب رسانه که برای انعکاس اخبار در این مناسبت‌ها تلاش کردند، تقدیر و تشکر کنم و امیدوارم با دعای شهدا عاقبت‌به‌خیر شویم.

کد خبر 794026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.