ساعت هوشمند ردمی واچ ۵ لایت عرضه شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که ساعت هوشمند ردمی واچ ۵ لایت دارای حسگرهایی برای ردیابی ضربان قلب، میزان اکسیژن خون، چرخه خواب و استرس است.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، شرکت شیائومی به تازگی از ساعت هوشمند ردمی واچ ۵ لایت رونمایی کرده است، این محصول دارای نمایشگر ۱.۹۶ اینچی AMOLED با رزولوشن ۵۰۲ * ۴۱۰ پیکسل و میزان روشنایی ۶۰۰ نیت است، از بیش از ۲۰۰ واچ‌فیس پشتیبانی می‌کند و از حسگرهایی برای ردیابی ضربان قلب، میزان اکسیژن خون، چرخه خواب و استرس بهره می‌برد.

ساعت هوشمند ردمی واچ ۵ لایت به حسگرهای شتاب‌سنج و ژِیروسکوپ نیز مجهز شده است، با استفاده از سیستم‌عامل HyperOS اجرا می‌شود و از دستیار صوتی آمازون الکسا پشتیبانی می‌کند؛ گجت پوشیدنی یادشده از طریق بلوتوث ۵.۳ LE به دستگاه‌های دیگر متصل می‏‌شود، از فناوری GPS پشتیبانی می‌کند و دارای میکروفون و بلندگوهای داخلی است.

ساعت هوشمند جدید شیائومی از بیش از ۱۶۰ حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند و تا ۵۰ متر زیر آب مقاوم است، انرژی مورد نیاز آن نیز با استفاده از یک باتری ۴۷۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‏‌شود که در صورت استفاده معمولی تا ۱۸ روز و در صورت استفاده زیاد تا ۱۲ روز دوام می‌آورد؛ قیمت این محصول که در دو رنگ مشکی و طلایی عرضه می‏‌شود، ۴۸ دلار ارزیابی شده است.

کد خبر 793684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.