به گزارش خبرگزاری ایمنا از قم، سید مرتضی سقاییاننژاد ظهر امروز _ چهارشنبه چهارم مهر_ در آغاز نهمین دوره اجرای طرح «شهروند پرسشگر، مدیر پاسخگو»، با حضور در سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ شهرداری قم، اظهار کرد: سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ پل ارتباطی بین مردم و مسئولان مدیریت شهری است و بستری برای پیگیری و رفع مشکلات سطح شهر است.
وی با بیان اینکه اطلاع از مشکلات سطح شهر موجب برنامهریزی بهتر برای رفع آنها میشود، افزود: هرچه جاده ارتباط بین مردم و مسئولان روانتر و راحتتر باشد، رفع نیازها و مشکلات آسانتر میشود و انگیزه سامانه ۱۳۷ از ابتدا نیز همین برقراری ارتباط درست و پیگیریهای مشکلات بوده است.
شهردار قم با تأکید بر اینکه در سالهای گذشته شاهد رشد قابلتوجه فعالیتها و اقدامات در سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ شهرداری قم بودهایم، خاطرنشان کرد: هرچقدر این ارتباط و پیگیریها گسترش پیدا کند، سرمایه اجتماعی شهرداری نیز افزایش پیدا میکند.
سقائیاننژاد با اشاره بر لزوم سرمایهگذاری در حوزه ارتباط مردمی در سامانه ۱۳۷، گفت: کاربران این سامانه باید با حوصله پیگیر تماسهای شهروندان باشند و با هدایت و به سرانجام رساندن پیامهای مردمی، در رفع مشکلات سطح شهر و تکریم مردم تلاش کنند.
نظر شما