خدمت به فرهنگ شهادت، سرمشق مدیریت شهری ششم اصفهان است 

رئیس کمیسیون آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: برای ما افتخار است که مسیری را در راستای خدمت به فرهنگ شهادت و بانیان حفظ استقلال کشور طی کنیم و به‌طور قطع این مهم سرمشق مدیریت شهر در دوره ششم بوده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا مجید نادرالاصلی امروز _چهارشنبه چهارم مهر_ در چهلمین برنامه «به احترام مردم اصفهان » با محوریت آیین بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی منطقه ۱۲ اظهار کرد: در آیین کلنگ‌زنی خیابان شهید زرین هستیم و در هفته دفاع مقدس بار دیگر از نام شهدا و شهید زرین یاد می کنیم.

وی با ابراز امیدواری از اینکه چنین اقداماتی موجب اعتلای فرهنگ شهید و شهادت و یادآوری دوران دفاع مقدس شود، افزود: برای ما نیز افتخار است که چنین مسیری را در راستای خدمت به شهدا و بانیان حفظ استقلال کشور طی کنیم؛ به‌طور قطع این مهم سرمشق مدیریت شهر در دوره ششم بوده است.

رئیس کمیسیون آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: خیابان شهید زرین در مسیر خود برای اجرا، نیازمند تملک، آزادسازی و رفع تعارض است که همین‌جا از مدیر منطقه ۱۲ قول می‌گیریم تا بیست‌ودوم بهمن سال جاری این خیابان به بهره‌برداری برسد و در اختیار مردم قرار گیرد.

خدمت به فرهنگ شهادت، سرمشق مدیریت شهری ششم اصفهان است 

محمدعلی احمدی، فرماندار اصفهان نیز در این مراسم اظهار کرد: با اطمینان در آیین کلنگ‌زنی شهرداری اصفهان شرکت می‌کنم، زیرا هر وعده و قولی که داده‌اند، عمل کردند و این‌بار نیز همین‌گونه خواهد بود.

کد خبر 793478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.