داوود بحیرایی در گفتوگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه مکانیزمهایی برای دریافت بازخورد از شهروندان و مسافران جهت بهبود خدمات در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: ما از شهروندان اصفهان تشکر میکنیم که با صبر و تحمل خود، در کنار ما هستند، بعضی اوقات ممکن است با پرسنل شرکت واحد اتوبوسرانی مشکلاتی پیش بیاید که ناشی از کمحوصلگی باشد، اما ما این را بهحساب تعامل و همکاری میگذاریم؛ وظیفه ما خدمترسانی به مردم است و تمام تلاش خود را میکنیم که این خدمت را به بهترین نحو انجام دهیم.
وی با اشاره به خدمات سامانه ۱۳۷ افزود: ما در راستای ارتباط بهتر با شهروندان، سامانه ۱۳۷ را راهاندازی کردهایم، همکاران ما در این سامانه با حوصله و دقت به سوالات و گلایههای مردم پاسخ میدهند، همچنین برای بهبود خدمات، درگاه الکترونیکی اتوبوسرانی و سامانه نظرسنجی داخل اتوبوسها را نیز در اختیار داریم، بنابراین این سامانهها به ما کمک میکنند تا نظرات و پیشنهادات شهروندان را دریافت و بررسی کنیم.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان خاطرنشان کرد: روزهای دوشنبه به ملاقات با مردم میپردازم، چنانچه شهروندان تمایل داشته باشند، میتوانند در این روزها به ما مراجعه کنند تا مسائل خود را مطرح کنند و ما در خدمتشان باشیم.
بحیرایی ادامه داد: در شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان سامانه چت برای پاسخگویی به نیازهای شهروندان فعال است تا بتوانیم بهطور مستقیم و سریع به سوالات و نیازهای مردم پاسخ دهیم؛ این تعاملات به ما کمک میکند تا خدمات بهتری ارائه و مشکلات موجود را کاهش دهیم.
نظر شما