خودرو چری اومودا E5 مدل 2025 چه مشخصاتی دارد؟

خودرو چری اومودا E5 مدل 2025 دارای هفت کیسه هوا، ترمز اضطراری خودکار، هشدار خروج از خط، کروز کنترل تطبیقی، نظارت بر نقاط کور و هشدار برخورد از عقب است.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، خودرو چری اومودا E5 مدل ۲۰۲۵ دارای یک موتور الکتریکی است و از یک باتری ۶۱.۱ کیلووات ساعتی بهره می‌برد که ۱۵۰ کیلووات قدرت و ۳۴۰ نیوتن متر گشتاور ارائه می‌کند، شرکت تولیدکننده اعلام کرده است که شتاب این خودرو در عرض ۷.۶ ثانیه از صفر به صد کیلومتر بر ساعت می‌‏رسد.

طول و عرض خودرو چری اومودا E5 مدل ۲۰۲۵ به ترتیب ۴۴۲۴ و ۱۸۳۰ میلی‌متر است، در حالی که ارتفاع آن ۱۵۸۸ میلی‌متر و فاصله بین دو محور نیز ۲۶۱۰ میلی‌متر است، ظرفیت صندوق عقب خودرو ۳۰۰ لیتر است، البته زمانی که صندلی‌های عقب خودرو جمع‬ می‏‌شود ظرفیت آن به ۱۰۷۹ لیتر افزایش پیدا می‌کند.

خودرو چری اومودا E5 مدل ۲۰۲۵ دارای هفت کیسه هوا، ترمز اضطراری خودکار، هشدار خروج از خط، کروز کنترل تطبیقی، نظارت بر نقاط کور، هشدار برخورد از عقب، تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی، سیستم نظارت بر رانندگی، سنسور پارک جلو و عقب و دوربین دنده عقب است، از دیگر مشخصات آن می‌توان به چرخ‌های ۱۸ اینچی، نمایشگر ۱۲.۳ اینچی، ناوبری ماهواره‌ای، سیستم صوتی مجهز به شش بلندگو، شارژر بی‌سیم گوشی هوشمند و نور بالا اتوماتیک اشاره کرد.

کد خبر 792935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.