دهکده دفاع مقدس در منطقه ۹ اصفهان افتتاح می‌شود

مدیر منطقه ۹ شهداری اصفهان گفت: دهکده نمایشی دفاع مقدس در این منطقه با هدف آشنایی مردم با فرهنگ دفاع مقدس امروز (یکشنبه) افتتاح و راه‌اندازی می‌شود.

سیدسلمان قاضی عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: دهکده نمایشی دفاع مقدس واقع در خیابان آتشگاه (خیابان شهید عشوریون) امروز _یکشنبه یکم مهر_ با حضور سردار مجتبی فدا فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان، خانواده معظم شهدا و تعدادی از شهروندان افتتاح و راه‌اندازی می‌شود.

وی افزود: محصولات فرهنگی، کتاب، غرفه شعر، دل نوشته و نقاشی کودک، عفاف و حجاب، مرکز مشاوره و پاسخگویی به سوالات شرعی و پاسخگویی به شبهات دفاع مقدس توسط اساتید دانشگاه و غرفه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در این نمایشگاه در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می‌گیرد، همچنین با روایتگری سردار نوعی مقدم، سردار اهوازیان و امیر صمد نوری همراه است.

دهکده دفاع مقدس در منطقه ۹ اصفهان افتتاح می‌شود

مدیر منطقه ۹ شهداری اصفهان تصریح کرد: وقتی صفحات تاریخ ایران اسلامی را مرور می‌کنیم، به صفحات زرین دفاع مقدس می‌رسیم که مالامال از حماسه‌ها و خاطرات مردانی است که با تحمل سختی‌ها در برابر جهان کفر ایستادند و با فرهنگ ایثار و شهادت افتخار آفریدند.

قاضی‌عسگر با بیان اینکه هفته دفاع مقدس فرصتی برای تبیین ارزش‌های و نقش نهادهای مختلف در دفاع مقدس است، گفت: شهرداری منطقه ۹ نیز تلاش می‌کند در این هفته به ترسیم نقش خود در دفاع مقدس بپردازد.

کد خبر 792496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.