ذوب‌آهن باید منصفانه قضاوت شود

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: تیم فوتبال ذوب‌آهن با شرایط خاصی در لیگ حاضر است و باید طبق داشته‌ها قضاوت شود

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد ربیعی عصر امروز _شنبه سی‌ویکم شهریور_ در نشست‌خبری پیش از تقابل تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و ذوب‌آهن اصفهان در چارچوب دیدار هفته پنجم لیگ‌برتر فوتبال ایران اظهار کرد: دیدار فردا برای طرفداران هر دو تیم سپاهان و ذوب‌آهن جذاب است و خوشحال هستیم که پس از مدت مدیدی فردا می‌توانیم در خانه از هواداران میزبانی کنیم. تیم سپاهان منسجم و رو به جلو است و از بازیکنان شاخص و خوبی برخوردار است، از شرایط تیم ذوب‌آهن زیاد صحبت کردیم و امیدوارم فردا شاهد یک دیدار تاکتیکی و جذاب باشیم و برای بازیکنان هر دو تیم آرزوی موفقیت دارم.

وی افزود: در رابطه با مشکلاتی که در باشگاه ذوب‌آهن وجود دارد بسیار صحبت کردم و مدیر باشگاه ذوب‌آهن به فکر است و مشکلات در حال رفع شدن است؛ تیم ذوب‌آهن در سال گذشته جدا از چهارتیمی که شرایط متفاوتی نسبت به باقی تیم‌ها دارند، قهرمان لیگ خود داشت، انتظار ما حمایت بود تا بتوانیم رتبه پنجم خود را ارتقا دهیم، اما نه تنها تقویت و حمایت نشدیم بلکه چندین بازیکن خوب خود را از دست دادیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان بیان کرد: تیم ذوب‌آهن تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه است، بسیاری از بازیکنان ما زیر ۲۶ سال هستند، اما در لیست بزرگسالان قرار دارند؛ سعی می‌کنم مانند همیشه با امید دادن به بازیکنان بتوانیم تیمی محترم در لیگ‌برتر باشیم.

وی عنوان کرد: تعدادی جوان خوب داریم که با پختگی و رشد کیفی خوبی که داشتند امیدوارم با صحبت با سرمربی تیم ملی آنها بتوانند در تیم ملی حاضر شوند، همانگونه که سال گذشته در رابطه با محمدحسین اسلامی صحبت کردم و وی با نظر سرمربی تیم ملی راهی مسابقات ملی شد.

ربیعی تشریح کرد: تیم سپاهان از لحاظ مالی وضعیت خوبی دارد و می‌تواند بازیکنان بسیار خوبی را در تیم داشته باشد، تیم سپاهان اکنون شامل پدیده‌های فصل گذشته است و می‌تواند حریف سختی برای حریفان داشته باشد، اما امیدوارم بتوانیم مانند دیدار مقابل تراکتور، روند خوبی را به نمایش بگذاریم. زمین چمن نقش جهان و فولادشهر باید مورد ترمیم و نگه‌داری قرار گیرد چرا که معتقد هستم این چمن گنجایش بازی هر دو تیم را ندارد.

وی تصریح کرد: تیم ما در دو ماه اخیر تنها یک‌بار در زمینی که میزبان است حضور داشته است، ما نیز فردا میهمان هستیم و چمن ورزشگاه از کیفیت خوبی برخوردار است. ما با بضاعت باشگاه بازیکن خریدیم نه با تفکر و بضاعت محمد ربیعی و در همین راه تعدادی از بازیکنان خوب‌مان را از دست دادیم، باید توقع از تیم ذوب‌آهن بسیار واقع‌گرا و منصفانه باشد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان خاطرنشان کرد: تیم ما تراکتور را شکست داد و اگر من مربی برنده هستم، بازیکنان من را مربی کردند، تراکتور تیم بین‌المللی و خوبی است و این تیم و سپاهان نباید با یک باخت قضاوت شوند چرا که استقلال، پرسپولیس، تراکتور و سپاهان مدعیان قهرمانی هستند و نه من و نه بازیکنان بدون نگاه به دیدار اخیر، فردا مقابل سپاهان قرار خواهیم گرفت و به‌طور قطع بازی فردا دیداری جذاب و برای هر دو تیم مهم خواهد بود.

کد خبر 792146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۳۱
    0 0
    راست میگه بنده خدا بودجه اینا کجا و بودجه سپاهان کجا