تجلیل مدیر منطقه ۱۵ اصفهان از ملی‌پوش تیراندازی المپیک ۲۰۲۴ پاریس

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان گفت: از فاطمه امینی، ملی‌پوش تیراندازی با تفنگ بادی در المپیک ۲۰۲۴ پاریس که از اهالی این منطقه (خوراسگان) است، تجلیل و قدردانی به‌عمل آمد.

هوشنگ نظری‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: یکی از اقدامات مؤثر در راستای تقویت روحیه ورزشکاران، تجلیل و تکریم از قهرمانان و نام‌آوران ورزشی است که موجب ترغیب دیگر ورزشکاران برای دستیابی به افتخارآفرینی و قهرمانی در رشته‌های مختلف ورزشی می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری همایش بزرگ گوجوریو سی‌واکای کاراته اصفهان در زمین ورزشی بوستان کوثر واقع در خوراسگان افزود: در حاشیه این همایش از ندا امینی (ملی‌پوش تیراندازی با تفنگ بادی در المپیک ۲۰۲۴ پاریس) که از اهالی منطقه ۱۵ اصفهان (خوراسگان) است، تجلیل و قدردانی به‌عمل آمد.

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان تاکید کرد: توجه به ورزشکاران در همه رده‌ها و سطوح گوناگون یکی از الزامات بسیار با اهمیت جامعه است و در سال‌های اخیر نیز این مهم پررنگ‌تر از همیشه به چشم می‌خورد.

تجلیل مدیر منطقه ۱۵ اصفهان از ملی‌پوش تیراندازی المپیک ۲۰۲۴ پاریس

نظری‌پور گفت: در ادامه این همایش از ۱۱ بانوی خوراسگانی که در هجدهمین مسابقات قهرمانی کشور گوجوریو سی‌واکای ایران حائز کسب مدال‌های رنگارنگ شده بودند، تکریم و تجلیل شد، همچنین از ۴ نفر از آقایان که در این مسابقات برای شهر و استان با کسب مدال طلا و برنز، افتخارآفرینی کرده بودند نیز تشکر و قدردانی به‌عمل آمد.

وی ادامه داد: در پایان این رقابت‌ها کاپ اخلاق نیز به تیم بانوان شرکت‌کننده از اصفهان تعلق گرفت.

کد خبر 791793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.