نباید در حوزه نماز به اعتبارات دولتی متکی نباشیم

استاندار اصفهان گفت: ۲.۳ درصد کل اعتبارات کشور توسط استان‌ها توزیع می‌شود که از این میزان، حدود ۴۰ تا ۵۰ درصد تخصیص پیدا نکرده و بر این اساس لازم است در حوزه نماز متکی بر اعتبارات دولتی نشویم چرا که ما را به ناکجاآباد می‌برد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سید رضا مرتضوی ظهر امروز _چهارشنبه بیست‌وهشتم شهریور_ در شورای اقامه نماز استان اصفهان ضمن‌تبریک ایام ولادت نبی اکرم (ص) و امام صادق (ع) اظهار داشت: نماز و وظایف دینی ما در این موضوع، امری قابل توجه است و بر این اساس اولویت اصلی ما نماز است ولی باید با شناسایی اقشار اولویت‌دار برنامه‌ریزی منسجم‌تری داشته باشیم.

وی با اشاره به اهمیت برنامه‌ریزی در سطح‌کلان برای نماز افزود: هرچه سرمایه‌گذاری‌ها به سمت نسل جوان و نوجوان پیش برود، مؤثرتر خواهد بود و در این راستا در برنامه‌ریزی سقف را مدنظر قرار دهید.

استاندار اصفهان عنوان کرد: چند روز قبل حجت‌الاسلام قرائتی درخواست کردند برنامه‌ای با حضور دانش‌آموزان برتر در حوزه قرآن داشته باشیم.

مرتضوی یادآور شد: ۲.۳ درصد کل اعتبارات کشور توسط استان‌ها توزیع می‌شود که از این میزان، حدود ۴۰ تا ۵۰ درصد تخصیص پیدا نکرده است و بر این اساس لازم است در حوزه نماز متکی بر اعتبارات دولتی نشویم چرا که ما را به ناکجاآباد می‌برد.

کد خبر 791185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.