تلاش مدیریت شهری اصفهان برای گرامیداشت یاد شهدا

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: تلاش مدیریت شهری اصفهان در برافراشته کردن پرچم برگزاری برنامه‌های فرهنگی به‌ویژه برای شهدا است و تلاش می‌کند تا گام‌های ماندگاری را در مسیر گرامیداشت یاد و خاطر شهدا بردارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مجید نادرالاصلی امروز _دوشنبه بیست‌وششم شهریور_ در مراسم رونمایی از پوستر یادواره ۹۰۰ شهید منطقه ۹ شهرداری اصفهان اظهار کرد: در حال حاضر مراسم سنگین و پر جمعیتی با جمعیت جوان به‌صورت متدین و متأثر در این منطقه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه اهالی منطقه ۹ اصفهان ریشه خود را به‌صورت ماندگار حفظ کرده‌اند، افزود: همچنین برنامه‌های مهم بسیاری از جمله راهپیمایی روز قدس و ۲۲ بهمن نیز از مسجد بهارانچی برگزار می‌شود.

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان تاکید کرد: تلاش مدیریت شهری اصفهان در برافراشته کردن پرچم برگزاری این نوع برنامه‌های فرهنگی به‌ویژه برای شهدا است و تلاش می‌کند تا گام‌های ماندگاری را در مسیر گرامیداشت یاد و خاطر شهدا بردارد.

نادرالاصلی با بیان اینکه برنامه‌های جانبی زمینه‌ساز برگزاری کنگره بزرگ شهدا است، گفت: امیدواریم کنگره‌ای در شأن شهدای اصفهان برگزار شود.

وی با بیان اینکه گلستان شهدا به پایگاه بزرگ فرهنگی در مراسم مختلف تبدیل شده است، گفت: جمعیت نمازگزاران منطقه ۹ در نماز جمعه رهنان بسیار پر شور است.

کد خبر 790393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.