استفاده از اتوبوس و مترو روز اول مهر در اصفهان رایگان است

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان جزئیات صدوچهل‌وششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا علی صالحی امروز _یکشنبه بیست‌وپنجم شهریور_ در تشریح جلسه علنی صدوچهل‌وششم شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: با توجه به اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری امروز رتبه‌های تک رقمی اصفهان در کنکور در جلسه حضور پیدا کردند و به نمایندگی از سایر دانش آموزان از این برگزیدگان تجلیل به عمل آمد.

وی افزود: در بخش دیگری از جلسه امروز شنونده گزارش ستاد مهر شهرداری اصفهان و توضیحات مدیرکل آموزش و پرورش استان بودیم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: امروز توافق ملکی در رابطه با بازگشایی گلوگاهی در منطقه ۲ شهرداری اصفهان، خیابان شهیدان غربی بررسی و به تصویب رسید.

وی افزود: همچنین توافق نامه ملکی آزادسازی اراضی مربوط به رمپ پل بتنی امام خمینی (ره) در منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان در جلسه امروز بررسی و مصوب شد.

صالحی اظهار کرد: لایحه افزایش سرمایه شهرداری اصفهان در شرکت بین‌المللی لجستیک راه ابریشم نیز امروز بررسی شد که با بررسی مباحث مختلف و طرح در کمیسیون‌های تخصصی به تصویب رسید.

وی گفت: امروز همچنین لایحه مشارکت در توسعه شبکه برق محدوده بازار خورشید و وصل انشعابات برق پروژه با توافق بین شهرداری، شرک برق و سرمایه گذار بررسی و به تصویب رسید.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: در بخش دیگری از جلسه امروز صورت جلسه کمیسیون معوض منطقه ۵ شهرداری اصفهان با هتل پارسیان کوثر برای تهاتر مطالبات طرفین بررسی و با بیان نقطه نظرات به تصویب رسید.

وی اظهار کرد: ارائه لایحه دو فوریتی شهرداری اصفهان به جهت تقویت فرهنگ حمل و نقل عمومی و ترویج استفاده از اتوبوس و مترو برای تردد دانش آموزان و دانشجویان در آغاز سال تحصیلی با رایگان شدن بهای بلیت مترو و اتوبوسرانی دنبال شد؛ دو فوریت و اصل آن به تصویب همکاران رسید تا یک پیام ترویجی برای استفاده از حمل‌ونقل عمومی باشد.

صالحی ادامه داد: پس از طی مراحل قانونی این لایحه با اعلام رسمی اجرایی خواهد شد تا شهروندان روز اول مهر از مترو و اتوبوسرانی اصفهان استفاده کنند.

کد خبر 790089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.