۱۴ فروشگاه نوشت‌افزار در نمایشگاه پاییزه شرکت کردند

رئیس اتاق اصناف زنجان گفت: ۱۴ فروشگاه نوشت‌افزار در نمایشگاه پاییزه شرکت کردند.

سجاد مقدمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: در راستای نظارت بر اصناف و پیشگیری از تخلفات احتمالی طرح تشدید بازرسی از اصناف آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه نظارت بر اصناف تا اواسط مهر ادامه خواهد داشت، اضافه کرد: در قالب این طرح بازرسان به صورت دو نوبت صبح و عصر بر عملکرد اصناف نظارت دارند.

رئیس اتاق اصناف زنجان همچنین از برپایی نمایشگاه هر فروشگاه یک نمایشگاه خبر داد و گفت: در قالب این طرح ۱۴ فروشگاه نوشت ابزار همکاری دارند.

وی در ارتباط با اعتراض برخی از فروشندگان لوازم‌التحریر به حراج خارج از عرف یک فروشگاه در زنجان افزود: این فروشگاه مجوزهای لازم را برای این کار کسب کرده است و از لحاظ برگزاری حراج مشکلی ندارد.

مقدمی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۲۹ هزار واحد صنفی در شهرستان زنجان فعال است، اضافه کرد: بیشترین واحدهای صنفی در حوزه سوپرمارکت و همچنین پوشاک فعال است.

با بیان اینکه بیشترین تخلفات صنفی ثبت شده در سامانه صمت ۱۲۴ مربوط به حوزه املاک، کابینت و خدمات مکانیک است، گفت: همچنین بر اساس آمار بیشترین تخلفات کشف شده در بازرسی‌ها نیز مربوط به گران‌فروشی، کم‌فروشی، درج نکردن قیمت و تقلب در فروش است.

کد خبر 790043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.