۱۸۸ فقره پرونده تخلف صنفی در استان زنجان تشکیل شد

رئیس اتاق اصناف زنجان گفت: ۱۸۸ فقره پرونده تخلف صنفی در استان زنجان تشکیل شد.

سجاد مقدمی در گفت‎‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: کمیته نرخ‌یابی در اتاق اصناف زنجان تشکیل شده است و اتحادیه‌های خدماتی حتماً قیمت ارائه دهند و اگر تخطی کنند، تخلف کرده است.

وی افزود: از اردیبهشت سال‌جاری اموال عمومی اتحادیه‌های ادغام و منحل شده به میزان ۱۲۰ میلیارد ریال استرداد و به هیئت رئیسه جدید تحویل داده شده است.

رئیس اتاق اصناف استان زنجان اضافه کرد: در چهار ماه نخست سال‌جاری، دو هزار و ۳۹۲ مورد بازرسی انجام شد و ۷۷۹ مورد گزارشات مردمی به دست ما رسیده است.

مقدمی تصریح کرد: در همین راستا ۱۸۸ فقره پرونده تخلف صنفی در استان زنجان به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در موضوعات گران‌فروشی، کم‌فروشی، احتکار یک مورد، درج نشدن قیمت، تداخل صنفی، حراج غیرقانونی و ضرر و زیان به اشخاص در استان تشکیل شد.

رئیس اتاق اصناف زنجان گفت: اتاق اصناف با همکاری سازمان صمت به مقوله کم‌فروشی، درج نشدن قیمت، گران‌فروشی ورود پیدا می‌کند و بازرسی‌ها در این حوزه به صورت مستمر ادامه دارد.

وی افزود: مجوز ۵۵۰۰ صنف در زنجان منقضی شده و اتحادیه‌های املاک، کابینت و خدمات مکانیک بیشتری شکوائیه را در بین اتحادیه‌ها دارند.

کد خبر 783895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.