چرا مسیر جنوب به شمال بزرگراه امام خمینی(ره) ۳۰ شب مسدود است؟

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان دلیل زمان طولانی مسدود شدن مسیر جنوب به شمال بزرگراه امام خمینی(ره) برای انجام عملیات ساماندهی آبراهه‌های دفع آب‌های سطحی روگذر آن هم به مدت ۳۰ شب را تشریح کرد.

حسن محمدحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اقدامات شهرداری برای ساماندهی مسیر بزرگراه امام خمینی (ره) اظهار کرد: با نزدیک شدن به فصل پاییز و بارش‌های احتمالی، عملیات ساماندهی آبراهه‌های دفع آب‌های سطحی روگذر بزرگراه امام خمینی (ره) در راستای افزایش ایمنی این مسیر در مواقع سرد سال انجام خواهد شد.

وی افزود: این عملیات به مدت ۳۰ شب از بیست‌وچهارم شهریور سال جاری) آغاز شد و مسیر جنوب به شمال بزرگراه امام خمینی (ره) از ساعت ۲۳:۳۰ تا ۰۶:۰۰ مسدود است.

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان تاکید کرد: در این راستا از شهروندان گرامی درخواست می‌شود با رعایت احتیاط از معبر همسطح این بزرگراه استفاده کنند.

محمدحسینی با اشاره به اینکه چرا مسیر جنوب به شمال بزرگراه امام خمینی (ره) به‌مدت ۳۰ شب مسدود است، گفت: هنگام بارش باران به‌منظور جلوگیری از پرتاب آب از روی پل به سمت خودروها و عابرانی که از زیر پل تردد می‌کنند، علاوه‌بر تعویض لوله‌های فلزی ناودان زیر پل، عملیات شیب‌بندی کنار پل با هدف هدایت آب‌های سطحی به سمت ناودان‌ها در حال انجام است.

وی ادامه داد: در این راستا ابتدا لایه بتنی رویی تخریب و پس از آن با ایجاد لایه نازکی از بتن، شیب‌بندی اولیه انجام می‌شود، سپس توسط سه لایه قیر و گونی آب‌بندی شده و در نهایت بتن رویی با شیب‌بندی نهایی در کناره‌های ضلع شرقی پل انجام می‌شود.

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: به‌منظور ایمنی پیمانکاران و ایمنی تردد شهروندان، روگذر این مسیر در هنگام فعالیت مسدود می‌شود، همچنین این عملیات به‌دلیل تردد بالای شهروندان در بزرگراه امام خمینی (ره) در روز انجام نمی‌شود و همین موضوع یکی دیگر از دلایل طولانی شدن روند اجرای عملیات است.

کد خبر 789788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۵
    0 1
    مترو بسازید