تملک و آزادسازی شنبه بازار برای اجرای طرح پارکینگ محله مارنان

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان گفت: عملیات آزادسازی مجموعه شنبه بازار به مساحت ۸۷۵ متر مربع واقع در طرح احداث پارکینگ روباز سه‌راه نظر در خیابان وحید و خیابان مارنان با اعتبار ۶۵ میلیارد تومان انجام شد.

حسین کارگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: اولویت منطقه ۵ شهرداری اصفهان تمرکز بر آزادسازی گلوگاه‌های اصلی و معابری است که به لحاظ تردد، اهالی محله را دچار مشکل کرده است.

وی افزود: با توجه به درخواست‌ها و شکایات اهالی محله مارنان مبنی‌بر مزاحمت دست فروشان در روزهای شنبه، عملیات ساماندهی و انتقال آن‌ها به مکان جدیدی در دستور کار شهرداری این منطقه قرار گرفت.

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان تاکید کرد: دست‌فروشان روزهای شنبه از ساعت ۰۶:۰۰ تا ۱۴:۰۰ در محوطه شنبه بازار به فعالیت می‌پرداختند و این امر مشکلات و معضلات متعددی از جمله ازدحام، سروصدا، مشکلات بهداشتی و امنیتی را ایجاد می‌کرد.

کارگر گفت: علاوه‌بر بی‌نظمی‌های موجود، حضور اراذل اوباش موجب نگرانی و شکایت شهروندان این محله شده بود.

وی ادامه داد: آزادسازی مجموعه شنبه بازار به مساحت ۸۷۵ متر مربع واقع در طرح احداث پارکینگ روباز سه‌راه نظر در خیابان وحید، خیابان مارنان و مسیر روبه‌روی امامزاده محمد از سال گذشته در دستور کار این منطقه قرار گرفته است.

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: این بازار تعدادی حدود ۹۶ استفاده‌کننده داشته است که طی توافقات آزادسازی این بازار با اعتبار ۶۵ میلیارد تومان در سال جاری انجام شد.

کارگر گفت: چهار ملک تجاری به متراژ ۸۰ متر مربع بود که سه باب آن آزادسازی شد و یک باب در حال توافق است.

وی افزود: گلوگاه‌های اصلی در این منطقه با توجه به اولویت‌بندی و بر اساس مراجعات موردی مالکان یا درخواست‌های ساکنان محله شناسایی می‌شود و آزادسازی آن در دستور کار قرار می‌گیرد.

کد خبر 789539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.