دستیار هوشمند برنامه کاربردی «اصفهان من» به سوالات شهروندان پاسخ می‌دهد

سخنگو و مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان با اشاره به قابلیت‌های برنامه کاربردی «اصفهان من» گفت: یکی از قابلیت‌های این برنامه، «دستیار هوشمند اصفهان من» است که کاربران می‌توانند سوالات خود را از این دستیار بپرسند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سید علی معرک‌نژاد شامگاه گذشته _سه‌شنبه بیست‌وهفتم آذر_ در فصل چهارم برنامه تلویزیونی «اصفهان من» اظهار کرد: اگر مردم اصفهان شهر خود را دوست دارند و دغدغه کاهش آلودگی هوا خاطر آن‌ها را مکدر کرده است، می‌توانند از راهکارهایی همچون استفاده از خدمات غیرحضوری بهره‌مند شوند.

وی با تاکید بر اینکه شهرداری اصفهان نیز در این زمینه فعالیت‌های گسترده‌ای انجام داده است، افزود: شهروندان برای دسترسی به برنامه کاربردی «اصفهان من» می‌توانند وب‌سایت app.isfahan.ir مراجعه کنند؛ در صفحه اصلی، دو بخش وجود دارد، بخش نخست مربوط به وب‌سایت و دیگری وب برنامه کاربردی است.

سخنگو و مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان گفت: کسانی که می‌خواهند از نسخه وب استفاده کنند، می‌توانند به سایت مراجعه مراجعه داشته باشند و کسانی که مایل به نصب برنامه کاربردی هستند، می‌توانند از پلتفرم‌هایی همچون کافه‌بازار یا دیگر فروشگاه‌های نرم‌افزاری، برنامه را دانلود کنند.

معرک‌نژاد با اشاره به ویژگی‌های برنامه کاربردی اصفهان من تصریح کرد: پس از ورود به وب‌سایت یا برنامه کاربردی، صفحه‌ای باز می‌شود که خدمات مختلف را نمایش می‌دهد؛ شهروندان می‌توانند با جستجوی ساده، به خدمات موردنظر خود دسترسی پیدا کنند؛ به‌عنوان مثال خدمات مربوط به عوارض خودرو، نوسازی یا کسب‌وکار از بخش‌های پرکاربرد این برنامه کاربردی است و در هر بخش اطلاعات و راهنمایی‌های مفصلی ارائه شده است.

وی با اشاره به پروفایل شخصی‌شده گفت: کاربران برنامه کاربردی «اصفهان من» می‌توانند پروفایل شخصی خود را بسازند؛ از امکانات این پروفایل می‌توان به کیف پول من، امتیاز من و پروفایل برنامه کاربردی من اشاره کرد.

سخنگو و مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان با اشاره به کیف پول من گفت: این بخش امکان خرید بلیت اتوبوس و استفاده از خدمات شهرداری را فراهم می‌کند، همچنین در بخش امتیاز من، کاربران می‌توانند با جمع‌آوری امتیاز در جشنواره‌ها و مسابقات شهرداری شرکت کنند.

معرک‌نژاد با اشاره به خدمات پرکاربرد این برنامه کاربردی گفت: خدمات پرکاربردی همچون اتوبوس، نظافت شهری، ثبت پیشنهادات و مدیریت تابلوهای تجاری نیز در این برنامه کاربردی ارائه می‌شود؛ به‌عنوان مثال در بخش اتوبوس کاربر می‌تواند ایستگاه‌های نزدیک، مسیر حرکت اتوبوس‌ها، شماره خط و زمان رسیدن اتوبوس را مشاهده کند که این قابلیت موجب می‌شود تا شهروندان بتوانند برنامه‌ریزی بهتری داشته باشند و در شرایط نامساعد منتظر نمانند.

وی با اشاره به خدمات گردشگری این اپ خاطرنشان کرد: در بخش خدمات گردشگری، اطلاعات مربوط به اماکن تفریحی، قیمت‌ها، ساعت‌های بازدید و حتی پیشنهادهای سفر برای مسافران ارائه داده می‌شود؛ در ایام خاص همچون نوروز، امکانات اقامتی و برنامه‌های ویژه نیز پیشنهاد می‌شود.

سخنگو و مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان با اشاره به دستیار هوشمند برنامه کاربردی «اصفهان من» گفت: یکی دیگر از قابلیت‌های این برنامه کاربردی، دستیار هوشمند اصفهان من است؛ کاربران می‌توانند سوالات خود را از این دستیار بپرسند، اگر دستیار پاسخ مناسبی ارائه دهد، رضایت کاربران جلب می‌شود و اگر نه، اطلاعات وارد بانک داده‌ها می‌شود تا سیستم به‌روز و هوشمند شود.

معرک‌نژاد با اشاره به خدمات ویژه ایام خاص در برنامه کاربردی اصفهان من گفت: در صفحه نخست برنامه کاربردی بخشی به‌نام «شهربانوی زندگی» وجود دارد که به مناسبت ایام با سعادت ولادت حضرت زهرا (س) خدمات ویژه‌ای همچون تخفیفات برای مادران و دختران اصفهانی ارائه می‌کند؛ به‌عنوان مثال ۷۰ درصد تخفیف برای مجموعه‌های تفریحی و گردشگری از سی‌ام آذر تا دوم مهر، ۵۰ درصد تخفیف از سی‌ام آذر تا پانزده دی، همچنین استفاده رایگان از مترو و اتوبوس در دوم دی را ارائه می‌کند.

وی تصریح کرد: این برنامه کاربردی با هدف ساده‌سازی خدمات شهری و کاهش نیاز به حضور فیزیکی طراحی شده است؛ از تمام شهروندان اصفهانی دعوت می‌کنم که از این ابزار بهره‌مند شوند و از امکانات آن استفاده کنند.

کد خبر 820727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.