موزه سپاهان یادگار، ماندگاری است

عضو هیات مدیره فدراسیون فوتبال، گفت: بازیکنان و مربیان تلاش کردند و ما عنوان‌دار موفقیت‌ها بودیم. من به همه آنها درود می‌فرستم و بسیار سپاسگزارم که این یادگار ماندگار را در مجموعه نقش‌جهان برای ما ترسیم کردند. هر وقت که از جور ایام خسته شوم، به اینجا می‌آیم و انرژی می‌گیرم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدرضا ساکت در جمع خبرنگاران پیرامون افتتاح تالار افتخاراتش، اظهار کرد: از مدیریت، مجموعه باشگاه سپاهان و دوستانی که در موزه باشگاه فعالیت می‌کنند، تشکر می‌کنم. بخشی از خاطرات سی و پنج سال حضورم در حوزه ورزش و مدیریت فوتبال را اینجا می‌بینید.

وی افزود: این خاطرات، یادگار تلاش‌ها و همت‌هایی است که صورت گرفته و هر موفقیتی که به دست آمده مرهون زحمات همکارانم، حمایت هواداران و تلاش مربیان و بازیکنان است.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال اضافه کرد: بازیکنان و مربیان تلاش کردند و ما عنوان‌دار موفقیت‌ها بودیم. من به همه آنها درود می‌فرستم و بسیار سپاسگزارم که این یادگار ماندگار را در مجموعه نقش‌جهان برای ما ترسیم کردند. هر وقت که از جور ایام خسته شوم، به اینجا می‌آیم و انرژی می‌گیرم.

وی با بیان اینکه زنده‌یاد برزمهری استاد اخلاق بودند و خوشحالم که در زمان مدیریتم، ایشان را به عنوان مسئول کمیته پیشکسوتان منصوب کردیم، تصریح کرد: درگذشت برزمهری داغی بر دل ما نشانده و ما یک چهره با اخلاق و خندان را از دست دادیم و یاد ایشان گرامی باد.

کد خبر 787404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.