تیم ملی فوتسال در شرایط آرمانی قرار دارد

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال گفت: تیم ملی فوتسال در شرایط آرمانی خود قرار دارد و تمام بازیکنان مورد نظر وحید شمسایی به این اردو رسیده‌اند.

حسین شمس در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در رابطه با شرایط تیم ملی فوتسال پیش از آغاز نخستین دیدار در جام جهانی اظهار کرد: تیم ملی فوتسال در آرمانی‌ترین شکل خودش قرار دارد، چراکه تمام بازیکنانی که وحید شمسایی خواست، به این اردو رسیدند. دیدارهای تدارکاتی خوبی هم برگزار شد از جمله بازی با قزاقستان که همه فکر می‌کردند حریف ضعیفی است، اما در بازی برابر اسپانیا به تساوی دست پیدا کرد. هر موضوعی که وحید شمسایی خواسته برای وی فراهم شده و بازیکنان خوبی که انتخاب کرده به تیم ملی رسیده‌اند.

وی افزود: تیم‌هایی همچون ونزوئلا، گواتمالا و حتی فرانسه جلوی تیم بزرگ ما حرفی برای گفتن ندارند. تیم ما از پیش تیم سوم جهان شده و از سال ۱۹۹۲ که وارد مسابقات جهانی شده، یک غیبت هم نداشته است، بنابراین همه چیز آماده است تا امروز یک شروع رویایی و خوب داشته باشیم. به نظر من مرحله گروهی می‌تواند حکم دیدارهای تدارکاتی را برای ما داشته باشد. ما می‌توانیم با یک پیروزی پرگل مقابل ونزوئلا ترس بر دل حریفان بیندازیم.

مربی سابق تیم ملی فوتسال تصریح کرد: ما به دنبال رسیدن به فینال جام جهانی و قهرمانی در این مسابقات هستیم. تیم ما هیچ‌وقت خالی از بازیکن بزرگ نبوده و الان سه نفر از بازیکنان ما از ستارگان لیگ اسپانیا هستند. هیچ‌وقت یک تیم تا این میزان باتجربه در جام جهانی نداشته‌ایم. توقع من از این بازیکنان خوب و این مربی خوب، فینال جام جهانی و قهرمانی است.

شمس ادامه داد: به تاریخ که نگاه می‌کنید، این تیم (ونزوئلا)، تیم ضعیفی است و من فکر می‌کنم این تیم برای یک نتیجه آبرومند جلوی تیم ما بازی می‌کند.

کد خبر 790347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.