ارزش ۲ برابری الغرافه نسبت به استقلال

تیم‌های فوتبال استقلال ایران و الغرافه قطر امروز در شرایطی نخستین بازی لیگ‌نخبگان آسیا را برگزار می‌کنند ‌که الغرافه دو برابر نماینده ایران هزینه کرده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم فوتبال استقلال ایران در اولین دیدار خود در چارچوب فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ رقابت‌های لیگ‌نخبگان آسیا که از امروز _دوشنبه بیست‌وششم شهریور_ رسماً آغاز می‌شود میزبان الغرافه قطر خواهد بود که قرار است این بازی در ورزشگاه شهر قدس و با حضور هشت هزار تماشاگر مشتاق فوتبال‌دوست برگزار شود.

فرجانی ساسی از تونس، فابریزیو دیاز از اروگوئه، سیدو سانو از سنگال، جانگ هیونگ سو از کره‌جنوبی، خوسلو از اسپانیا، فلورین کومان از رومانی، ماتیاس نانی از آرژانتین، یاسین براهیمی از الجزایر، جمال حمد از فلسطین و رودریگو مورنو از اسپانیا بازیکنان خارجی الغرافه در فصل جاری رقابت‌های داخلی و خارجی هستند.

ارزش ۲ برابری الغرافه نسبت به استقلال

ضمن اینکه بزرگ‌ترین نقل‌وانتقال فوتبال باشگاهی قطر از سوی تیم الغرافه اتفاق افتاد؛ جایی‌که این تیم خوسلو، مهاجم تیم فوتبال رئال‌مادرید و تیم‌ملی اسپانیا را که موفق به فتح لیگ‌قهرمانان اروپا و جام ملت‌های اروپا در فصل ۲۰۲۴ شده بود را به خدمت گرفت.

الغرافه با کسب رتبه سوم در فصل گذشته لیگ قطر به مرحله پلی‌آف راه یافت و با غلبه بر شباب‌الاهلی امارات به این مرحله رسیده است. البته این تیم در چهار هفته‌ای که از فصل جدید لیگ‌ستارگان قطر گذشته تنها پنج امتیاز کسب کرده و در رده ششم جدول قرار گرفته است.

ارزش ۲ برابری الغرافه نسبت به استقلال

ارزش تیم فوتبال الغرافه قطر براساس اعلام وب‌سایت معتبر ترانسفرمارکت به چیزی بیشتر از ۳۲ میلیون و ۲۰ هزار یورو می‌رسد که رقم بالایی است. در طرف مقابل ارزش تیم فوتبال استقلال تهران ۱۵ میلیون و ۴۰ هزار یورو عنوان شده و بدین ترتیب بازیکنان تیم فوتبال الغرافه قطر دو برابر بیشتر از استقلال ارزش دارند که بازی نابرابری را روی کاغذ نشان می‌دهد.

ارزش ۲ برابری الغرافه نسبت به استقلال

ارزش ۲ برابری الغرافه نسبت به استقلال

کد خبر 790300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.