آغاز فاز دوم تعمیر پارکینگ‌های مسقف اصفهان با ۶.۵ میلیارد تومان اعتبار

مدیر نگهداری و تعمیرات ابنیه فنی معاونت عمران شهری شهرداری اصفهان گفت: فاز دوم تعمیرات در سال جاری با بودجه‌ای حدود ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان آغاز خواهد شد و ۱۲ پارکینگ دیگر از نظر روشنایی، تهویه، رنگ‌آمیزی و سرویس‌های بهداشتی بهبود خواهند یافت.

مسعود توکلی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آغاز تعمیرات عمومی ۱۲ پارکینگ مسقف شهرداری اصفهان اظهار کرد: شهرداری حدود ۳۰ پارکینگ مسقف در سطح کلان‌شهر اصفهان دارد که از حدود دو سال پیش تاکنون تحت پوشش نگهداری و تعمیرات معاونت عمرانی شهری قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه یکی از اهداف شهرداری در نگهداری و تعمیرات پارکینگ‌ها، جلب رضایتمندی شهروندان و ایجاد حس ایمنی و امنیت است، افزود: شهروندان باید زمانی که خودروی خود را در این پارکینگ‌ها پارک می‌کنند، از نظر ایمنی، تهویه و روشنایی، احساس رضایت و امنیت کنند، زیرا این حق آن‌ها است که از این امکانات بهره‌مند باشند.

مدیر نگهداری و تعمیرات ابنیه فنی معاونت عمران شهری شهرداری اصفهان تصریح کرد: تعمیرات پارکینگ‌ها را در دو فاز در دستور کار قرار دادیم که فاز اول تعمیرات در سال گذشته انجام شد و بعضی از پارکینگ‌ها از نظر روشنایی، تهویه و ایمنی بهبود یافتند، که این تغییرات به‌وضوح قابل مشاهده است.

توکلی‌پور خاطرنشان کرد: شهروندانی که هم‌اکنون به بعضی از پارکینگ‌های شهر مراجعه می‌کنند، به‌وضوح حس بهتری نسبت به روشنایی و سایر امکانات دارند، همچنین سرویس‌های بهداشتی تمیزی در اختیار شهروندان قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه فاز دوم تعمیرات در سال جاری با بودجه‌ای حدود ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان آغاز خواهد شد، ادامه داد: ۱۲ پارکینگ دیگر از نظر روشنایی، تهویه، رنگ‌آمیزی و سرویس‌های بهداشتی بهبود خواهد یافت، همچنین موضوع اعلام و اطفای حریق را در فاز دوم عملیات پیگیری خواهیم کرد.

مدیر نگهداری و تعمیرات ابنیه فنی معاونت عمران شهری شهرداری اصفهان گفت: هدف ما ارتقای سطح خدمات در تمام پارکینگ‌های مسقف شهر اصفهان و افزایش رضایتمندی شهروندان است.

کد خبر 786194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.