پیشرفت ۳۰ درصدی اجرای نیوجرسی بزرگراه شهید دستجردی

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان گفت: عملیات اجرای نیوجرسی بزرگراه شهید دستجردی با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان و ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است.

حسین کارگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به اینکه چهار کیلومتر طول حلقه سوم ترافیک شهر اصفهان از منطقه ۵ عبور می‌کند و این مسیر از عرض بالایی برخوردار است، سرعت بالای خودروها در این محور حادثه‌ساز است.

وی با اشاره به تصویب طرح ضلع غربی رفیوژ میانی در شورای ترافیک شهر اصفهان تصریح کرد: انحراف خودروها در سرعت بالا به حاشیه این بزرگراه، حادثه‌آفرین است، به این منظور اجرای طرح نیوجرسی به طول چهار هزار متر در مسیر رفت از ترمینال صفه تا انتهای سپاهان‌شهر مسیر تردد این بزرگراه در دستور کار منطقه قرار گرفته و تاکنون ۸۰۰ متر آن اجرا شده است.

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان ادامه داد: عملیات اجرای نیوجرسی بزرگراه شهید دستجردی با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان و ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است.

کارگر با اشاره به ایمن‌سازی جداکننده میانی بزرگراه شهید دستجردی تصریح کرد: افزایش سرعت و تصادفات ناشی از آن موجب حادثه و انحراف خودروها به سمت مخالف مسیر تردد و منجر به تصادفات گسترده‌تری می‌شد؛ به این منظور عملیات اجرایی نیوجرسی بتنی میان بزرگراه در دستور کار منطقه قرار گرفت.

کد خبر 785883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.