معتبرترین خدمات ترجمه رسمی را از دارالترجمه آنلاین ترجمیک بخواهید!
خدمات ترجمه رسمی آنلاین ترجمیک برای سراسر کشور

نزدیک‌ترین موسسه برای خدمات ترجمه رسمی آنلاین کجاست؟ بهترین دارالترجمه آنلاین برای ترجمه مدارک چیست؟ در این مقاله به معرفی بهترین دارالترجمه آنلاین در ایران یعنی ترجمیک می‌پردازیم.

ناگفته پیداست که ترجمه رسمی مدارک جزء یکی از مهم‌ترین پیش‌نیازهای اخذ ویزا به حساب می‌آید و اگر به‌درستی انجام نشود، حتی می‌تواند منجر به رد ویزا شود و همه هزینه‌ها و زحمات شما را از بین ببرد. از این رو مراجعه به دارالترجمه‌های غیرمعتبر اصلا کار منطقی و عاقلانه‌ای نیست.

از سوی دیگر همه افرادی که روزهای منتهی به وقت سفارت و مهاجرت را سپری می‌کنند، بسیار پرمشغله هستند و زمان زیادی برای اختصاص دادن به فرایند زمان‌بر ترجمه رسمی ندارند.

با همه این اوصاف، چطور می‌توانیم دارالترجمه‌ای را پیدا کنیم که هم معتبر باشد و کاری باکیفیت ارائه کند و هم زمان زیادی از ما نگیرد و روال کاری متفاوتی داشته باشد؟ ما جواب سوال شما را خواهیم داد. به‌شرطی که در ادامه این مطلب کوتاه ما را همراهی کنید!

دارالترجمه آنلاین ترجمیک و ارائه بهترین خدمات ترجمه رسمی مدارک

اگر در گیر و دار کارهای مربوط به اخذ ویزا و ترجمه رسمی هستید، حتما به دنبال دارالترجمه‌ای معتبر می‌گردید؛ دارالترجمه‌ای که با مترجمان رسمی قوه قضاییه همکاری کند و سایر خدمات مربوط به ترجمه رسمی، مثل اخذ تاییدات و آپوستیل را نیز انجام دهد.

دارالترجمه آنلاین ترجمیک تمام این ویژگی‌ها را دارد و همه انتظارات شما از یک دارالترجمه معتبر را برآورده می‌کند. اگر هنوز در انتخاب ترجمیک شک و تردید دارید، شما را به مطالعه ادامه مطلب دعوت می‌کنیم.

دارالترجمه آنلاین ترجمیک قیمت‌گذاری را مطابق نرخ‌نامه قوه قضاییه انجام می‌دهد

همیشه هزینه، یک بحث جدی و تعیین‌کننده است و روی انتخاب‌های افراد تاثیر می‌گذارد. ترجمه رسمی نیز از این قاعده مستثنی نیست. با این وجود ما در ترجمیک پایه و اساس قیمت‌گذاری را بر مبنای نرخ‌نامه مصوب قوه قضاییه گذاشته‌ایم و هیچ هزینه مازادی دریافت نمی‌کنیم. این نرخ‌نامه معمولا سالی یک بار به‌روزرسانی می‌شود و در سایت قوه قضاییه در دسترس است.

البته توجه داشته باشید که مالیات و هزینه خدمات دفتری نیز به فاکتور نهایی مشتریان اضافه می‌شود. هرچند که این هزینه‌ها هم کاملا اصولی و قانونی هستند.

استفاده از خدمات ترجمیک آنلاین است

حالا که زمان زیادی ندارید و ساعت‌ها و دقیقه‌ها باشتاب بیشتری می‌گذرند، استفاده از خدمات آنلاین ترجمه رسمی، بهترین گزینه پیش روی شماست. در واقع ثبت سفارش ترجمه رسمی در ترجمیک به صورت کاملا آنلاین انجام می‌شود و نیازی به مراجعه حضوری و خروج از منزل نخواهید داشت. کافیست وارد سایت این دارالترجمه شوید و درخواست خود را ثبت کنید. هزینه نهایی نیز به صورت دقیق و شفاف برای شما به نمایش درمی‌آید و امکان پرداخت آنلاین را خواهید داشت. با این حال اگر در هر مرحله از ثبت سفارش سوالی داشتید، می‌توانید با شماره ۰۲۱۶۷۲۳۵۰۰۰ تماس بگیرید و از کارشناسان ما مشاوره بگیرید.

حتما حالا می‌پرسید که «مگه تحویل اصل مدارک برای ترجمه رسمی الزامی نیست؟».

ترجمیک پیک رایگان دارد!

دقیقا درست است! برای شروع فرایند ترجمه رسمی باید اصل مدارک به رویت مترجم رسمی برسد و مدارک کپی قابلیت ترجمه رسمی را ندارند. ما به این موضوع نیز فکر کرده‌ایم و برای راحتی بیشتر شما عزیزان تدابیری اندیشیده‌ایم.

البته که می‌توانید به صورت حضوری به دارالترجمه ما مراجعه کنید و مدارک را تحویل دهید. اما راه ساده‌تری هم هست. آن هم استفاده از خدمات پیک ماست. در واقع مشتریان تهرانی که جمع هزینه سفارش‌شان بالای ۴ میلیون تومان است، می‌توانند به صورت رایگان از خدمات پیک ما استفاده کنند.

در این صورت نماینده ترجمیک در محل موردنظر مشتری حاضر می‌شود، مدارک را تحویل می‌گیرد و در پایان نیز مدارک ترجمه‌شده را به وی بازمی‌گرداند.

اخذ تاییدات دادگستری و امور خارجه را به ترجمیک بسپارید

در بسیاری از موارد، آفیسر سفارت‌خانه به بررسی ترجمه رسمی مدارک اکتفا نمی‌کنند و به بررسی تاییدات وزارت‌خانه‌های دادگستری و امور خارجه نیز نیاز دارند. در واقع اخذ و ارائه تاییدات این وزارت‌خانه‌ها، به هدف اعتباربخشی بیشتر به مدارک انجام می‌شود و بسیار حائز اهمیت است.

حال می‌توانید بعد از اتمام فرایند ترجمه رسمی خودتان به وزارت‌خانه‌ها مراجعه کنید و تاییدات را بگیرید و قاعدتا زمان قابل توجهی را از دست بدهید یا این کار را به ما محول کنید و با خیالی آسوده به مابقی کارها رسیدگی کنید.

کافیست هنگام ثبت سفارش ترجمه رسمی، تیک گزینه اخذ تاییدات دادگستری و وزارت امور خارجه را نیز بزنید. با این کار، مترجم بعد از اتمام فرایند ترجمه رسمی سراغ اخذ تاییدات می‌رود و در زمان مقرر به دست شما می‌رساند.

امکان ترجمه رسمی فوری در ترجمیک وجود دارد

بسیاری از مشتریان ترجمه رسمی در حالی به ما مراجعه می‌کنند که زمان زیادی تا وقت سفارت‌شان باقی نمانده و عجله زیادی دارند. این دسته از مشتریان با دلهره و استرس فراوان می‌پرسند «میشه ترجمه مدارک رو بدون نوبت انجام بدید؟»

حال شاید به نظرتان این درخواست عجیب برسد و بگویید چگونه ممکن است دارالترجمه شلوغی مثل ترجمیک، سفارش کسی را خارج از نوبت انجام بدهد؟

این در حالی است که ما با وجود تمام دغدغه‌هایمان، حال مشتریان را به‌خوبی درک می‌کنیم و خدمات ترجمه رسمی فوری نیز انجام می‌دهیم. این خدمات طوری طراحی شده‌اند که مشتری با پرداخت قدری هزینه بیشتر، ترجمه مدارکش را در زمان بسیار کوتاه‌تری تحویل می‌گیرد.

ترجمه رسمی به سه زبان پرطرفدار انجام می‌شود

در حال حاضر خدمات ترجمه رسمی ترجمیک به زبان‌های پرمخاطبی از جمله انگلیسی، عربی و فرانسوی انجام می‌شود. کافیست هنگام ثبت سفارش زبان موردنظرتان را انتخاب کنید تا مترجم همان زبان ترجمه رسمی مدارک‌تان را انجام بدهد.

نگاهی به سایر خدمات دارالترجمه آنلاین ترجمیک

جالب است بدانید که خدمات دارالترجمه آنلاین ترجمیک تنها به ترجمه رسمی مدارک محدود نمی‌شود. در واقع ترجمیک، یک موسسه خدمات زبانی است و خدمات متنوعی ارائه می‌دهد. از جمله این موارد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ترجمه مقاله
  • تولید محتوای متنی
  • ویرایش تخصصی
  • پارافریز
  • ترجمه همزمان و ترجمه شفاهی
  • ترجمه کتاب

این خدمات به بیش از ۳۰ زبان زنده دنیا و در زمینه‌های تخصصی مختلف مثل علوم پایه و مهندسی، زیست‌شناسی، پزشکی، حقوقی و قضایی و... ارائه می‌شود.

کد خبر 785878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.