مسئول کمیته اطلاع‌رسانی و افتتاحیه ستاد مهر ۱۴۰۳ شهرداری اصفهان منصوب شد

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان در حکمی مسئول کمیته اطلاع‌رسانی و افتتاحیه ستاد مهر ۱۴۰۳ شهرداری اصفهان را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، «حسین حق‌شناس» معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان در حکمی سیدعلی معرک‌نژاد را با حفظ سمت مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان به‌عنوان «مسئول کمیته اطلاع‌رسانی و افتتاحیه ستاد مهر ۱۴۰۳ شهرداری اصفهان» منصوب کرد.

در حکم معاون شهردار اصفهان خطاب به سیدعلی معرک‌نژاد آمده است:

«مهرماه؛ سرآغاز فصل دیگر است برای شکوفایی و به بار نشست مزرعه دانش، تلاش در جهت ارتقای ایمنی فرهنگ و تسهیل عبور و مرور عابرین پیاده و وسایل نقلیه، کاهش مخاطرات انسانی، فراهم‌سازی امکانات حمل‌ونقل همگانی، آماده‌سازی و زیباسازی فضای شهری، اطلاع‌رسانی در سطح شهر، خدماتی منطبق با شأن و جایگاه رفیع شهروندان و علم آموزان دارای اهمیت بسیار است.

در این راستا و با عنایت به اجرای طرح ستاد مهر و با توجه به سوابق و تجارب ارزنده جنابعالی به‌موجب این حکم با حفظ سمت به‌عنوان مسئول کمیته اطلاع‌رسانی و افتتاحیه ستاد مهر ۱۴۰۳ شهرداری اصفهان منصوب می‌شوید.

امید است با در نظر گرفتن رضای الهی و بهره گیری از توان و تجارب همکاران و ظرفیت‌ها ضمن هماهنگی با نهادهای ذی‌ربط در جهت اجرای برنامه‌های پیوست، پیروز و در پناه حضرت حق سربلند باشید.»

کد خبر 784836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.