حسین حقشناس در گفتوگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به تقویت حملونقل همگانی خیابان آتشگاه و اهمیت آن در جلب رضایت شهروندان اظهار کرد: زیرساخت احداث پایانه تجمیعی برای حملونقل همگانی توسط شهر درچه الزامی است و میتواند به ارتقای کیفیت خدمات حملونقلی کمک کند، همچنین تحمیل تمام هزینهها به منطقه ۹ شهرداری اصفهان قابل قبول و منطقی نیست.
وی هزینه احداث ایستگاههای اتوبوس تندرو خیابان آتشگاه را بالغبر ۲۵۰ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: بالغبر ۳۰ ایستگاه اتوبوس تندرو در خیابان آتشگاه احداث شده و در حال تکمیل است.
معاون حملونقل و ترافیک شهردار اصفهان با بیان اینکه تعریض بزرگراه خرازی، اصلاح هندسی راستگرد خرازی به اشرفی اصفهانی و توجه به ارتقای ایمنی و روانسازی ترافیک در سطح محلات منطقه ۹ شهرداری اصفهان از نکات مهم ترافیکی است، تاکید کرد: وجود فضای سبز مطلوب انهار و مادیهای متعدد در سطح منطقه ۹ میتواند یکی از ظرفیتهای توجه به پیادهمحوری و توسعه و گسترش پیادهروهای شهری در این منطقه باشد.
حقشناس با تاکید بر لزوم توجه و نظارت بر طراحی معابر شهری در منطقه ۹ اصفهان گفت: حجم بارگذاریها در محلات باید بهگونهای باشد که با سطح سرویسدهی معابر و ظرفیت شبکه تطابق داشته باشد.
وی احداث خیابانهای دسترسی به محلات و آزادسازی گلوگاههای منطقه ۹ را از اقدامات شاخص و قابل توجه مدیریت این منطقه عنوان کرد و اظهار داشت: ورودی خیابان شهیدان، مطالعات چهارراه جهاد و اصلاح هندسی خیابان میرزا طاهر از پروژههایی است که حوزه حملونقل ترافیک روی آن تمرکز خواهد داشت.
نظر شما