حمل‌ونقل همگانی خیابان آتشگاه تقویت می‌شود

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان گفت: تقویت حمل‌ونقل همگانی خیابان آتشگاه و تاکید بر مسیرهای پیاده مطلوب از برنامه‌های و اقدامات حوزه حمل‌ونقل و ترافیک در منطقه ۹ اصفهان است.

حسین حق‌شناس در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به تقویت حمل‌ونقل همگانی خیابان آتشگاه و اهمیت آن در جلب رضایت شهروندان اظهار کرد: زیرساخت احداث پایانه تجمیعی برای حمل‌ونقل همگانی توسط شهر درچه الزامی است و می‌تواند به ارتقای کیفیت خدمات حمل‌ونقلی کمک کند، همچنین تحمیل تمام هزینه‌ها به منطقه ۹ شهرداری اصفهان قابل قبول و منطقی نیست.

وی هزینه احداث ایستگاه‌های اتوبوس تندرو خیابان آتشگاه را بالغ‌بر ۲۵۰ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: بالغ‌بر ۳۰ ایستگاه اتوبوس تندرو در خیابان آتشگاه احداث شده و در حال تکمیل است.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان با بیان اینکه تعریض بزرگراه خرازی، اصلاح هندسی راست‌گرد خرازی به اشرفی اصفهانی و توجه به ارتقای ایمنی و روان‌سازی ترافیک در سطح محلات منطقه ۹ شهرداری اصفهان از نکات مهم ترافیکی است، تاکید کرد: وجود فضای سبز مطلوب انهار و مادی‌های متعدد در سطح منطقه ۹ می‌تواند یکی از ظرفیت‌های توجه به پیاده‌محوری و توسعه و گسترش پیاده‌روهای شهری در این منطقه باشد.

حق‌شناس با تاکید بر لزوم توجه و نظارت بر طراحی معابر شهری در منطقه ۹ اصفهان گفت: حجم بارگذاری‌ها در محلات باید به‌گونه‌ای باشد که با سطح سرویس‌دهی معابر و ظرفیت شبکه تطابق داشته باشد.

وی احداث خیابان‌های دسترسی به محلات و آزادسازی گلوگاه‌های منطقه ۹ را از اقدامات شاخص و قابل توجه مدیریت این منطقه عنوان کرد و اظهار داشت: ورودی خیابان شهیدان، مطالعات چهارراه جهاد و اصلاح هندسی خیابان میرزا طاهر از پروژه‌هایی است که حوزه حمل‌ونقل ترافیک روی آن تمرکز خواهد داشت.

کد خبر 783998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.