عیادت شهردار اصفهان از استاد خیری مداح و ذاکر اهل‌بیت (ع)

همزمان با ایام سوگواری اهل‌بیت (ع) شهردار اصفهان از یکی از ذاکرین برجسته اصفهانی عیادت کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی قاسم‌زاده عصر امروز_ سه‌شنبه سی‌ام مرداد_ با حضور در منزل استاد حاج محمد حسن خیری حبیب‌آبادی، ضمن اطلاع از آخرین وضعیت درمانی ایشان، برای این ذاکر و مداح باصفای اهل‌بیت (ع) آرزوی صحت و شفای کامل کرد.

شهردار اصفهان از استاد خیری به‌عنوان یکی از سرمایه‌های معنوی و مفاخر جامعه ستایشگری شهرمان یاد کرد که همه مردم ولایتمدار اصفهان با نوای ملکوتی، صدای ماندگار و نوحه‌های جان‌سوز او در جلسات اهل‌بیت (ع) خاطرات فراوانی دارند.

دکتر قاسم زاده با اظهار خرسندی از بهبودی نسبی حاج حسن خیری، اظهار امیدواری کرد: با حضور مستمر ایشان در جلسات روضه و هیئات مذهبی، شاهد فیض بخشی مجددشان برای مردم باشیم.

در این ملاقات که استاد حسن حدادی ذاکر پیشکسوت اصفهانی، آقایان اخروی رئیس شورای هیئات مذهبی اصفهان و مهرپرور مدیر بنیاد دعبل خزایی در استان اصفهان و محمدعلی خبوشانی دستیار و مشاور شهردار اصفهان در هیئات مذهبی حضور داشتند از صبر و همراهی خانواده گرانقدر استاد خیری در زمان بیماری و نقاهت ایشان قدردانی شد.

عیادت شهردار اصفهان از استاد خیری مداح و ذاکر اهلبیت (ع)

به گزارش ایمنا، حاج محمدحسن خیری حبیب آبادی یکی از ذاکرین و مداحان دلسوخته اصفهانی است که مدت‌ها به‌علت بیماری، تحت درمان بود و اکنون دوران نقاهت را سپری می‌کند.

وی به دلیل آشنایی با دستگاه‌ها و گوشه‌های مختلف آواز و نوای جانسوز خود مورد توجه و اقبال عموم مردم خصوصاً در جلسات روضه خوانی سنتی و قدیمی شهر اصفهان است.

کد خبر 782937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.