آغاز تعمیرات اساسی ۱۲ پارکینگ مسقف شهرداری اصفهان

مدیر نگهداری و تعمیرات ابنیه فنی معاونت عمران شهری شهرداری اصفهان گفت: عملیات تعمیرات اساسی و نگهداری ۱۲ پارکینگ مسقف واقع در مناطق یک، ۳، ۴، ۵ و ۷ شهر اصفهان با بودجه ۶۵ میلیارد ریالی اجرا می‌شود.

مسعود توکلی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آغاز عملیات تعمیرات اساسی و نگهداری در ۱۲ پارکینگ مسقف در شهر اصفهان اظهار کرد: این عملیات شامل شناسایی، اجرا و نظارت بر تعمیرات اساسی تأسیسات، تجهیزات و ابنیه پارکینگ‌ها در قالب پروژه‌ای با عنوان «تعمیرات عمومی» است.

وی افزود: هدف از این پروژه، راه‌اندازی مجدد و بهبود کارایی تجهیزات پارکینگ‌ها، افزایش کیفیت خدمات ارائه‌شده و ارتقای سطح ایمنی به منظور جلب رضایت بیشتر شهروندان است.

مدیر نگهداری و تعمیرات ابنیه فنی معاونت عمران شهری شهرداری اصفهان با اشاره به اهداف و منافع پروژه تصریح کرد: این پروژه با هدف افزایش بهره‌وری و کیفیت در پارکینگ‌ها، ارتقای ایمنی، کاهش هزینه‌ها از طریق نظارت دقیق بر فرایند تعمیرات، حفظ و احیای دارایی‌های فیزیکی شهرداری، افزایش طول عمر مفید تجهیزات و جلوگیری از فرسودگی آنها انجام می‌شود، همچنین این عملیات موجب افزایش عمر مفید سازه‌های پارکینگ و جلوگیری از تخریب‌های سازه‌ای خواهد شد که نهایتاً به بهبود رضایت‌مندی شهروندان منجر می‌شود.

توکلی‌پور با اشاره به فعالیت‌های برجسته پروژه خاطرنشان کرد: تعمیرات تخصصی شامل بازسازی ابنیه، تأسیسات الکتریکی و مکانیکی، رفع نشتی‌ها، ترمیم و شوره‌زدایی، رنگ‌آمیزی، تعمیرات سیستم تهویه، ترمیم خوردگی بتن پای ستون‌ها، تعمیر درزهای انبساطی، اصلاح سیستم دفع آب‌های سطحی، تکمیل شیشه‌های سکوریت، اجرای حفاظ اطراف تأسیسات و اصلاح سیستم‌های روشنایی و تابلوهای برق از جمله فعالیت‌های اصلی این پروژه هستند.

وی با بیان اینکه تمام این اقدامات به نفع شهروندان و ارتقای کیفیت خدمات پارکینگ‌ها انجام می‌شود، عنوان کرد: این پروژه در ۱۲ پارکینگ واقع در مناطق یک، ۳، ۴، ۵ و ۷ شهر اصفهان اجرا می‌شود.

مدیر نگهداری و تعمیرات ابنیه فنی معاونت عمران شهری شهرداری اصفهان با اشاره به زمان‌بندی و اجرای پروژه و یکی از چالش‌های مهم آن، حفظ عملکرد پارکینگ‌ها در طول اجرای عملیات و جلوگیری از اشغال فضای پارک در این دوره است، ادامه داد: عملیات اجرایی پروژه از مرداد سال جاری توسط پیمانکار واجد شرایط و تحت نظارت دقیق مدیریت نگهداری و تعمیرات معاونت عمران شهری آغاز شده و مدت پیمان به مدت ۵ ماه خواهد بود.

توکلی‌پور با اشاره به وضعیت مالی پروژه افزود: برآورد اولیه مبلغ پیمان ۶۵ میلیارد ریال بوده است.

کد خبر 782700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.