استقبال مردم از خودپردازهای میوه در اصفهان/ پیگیری مشکلات شهروندان در برنامه «مردم سلام»

شهردار اصفهان با اشاره به بهره‌برداری از نخستین خودپرداز میوه در این کلان‌شهر طی هفته گذشته گفت: میزان استقبال شهروندان از این دستگاه در هفته نخست خوب بود و در صورتی که شاهد استمرار استقبال آن‌ها باشیم، تعداد این خودپردازها را افزایش داده و در نقاط بیشتری از شهر ایجاد می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی قاسم‌زاده امروز _شنبه بیست‌وهفتم مرداد_ در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» اظهار کرد: هفته گذشته میزبان ۴۱ نفر از اساتید زبان و ادبیات فارسی از ۱۲ کشور جهان از قاره‌های آسیا و اروپا بودیم که به دعوت بنیاد سعدی به ایران آمده بودند، سپس به دعوت اداره گردشگری سازمان فرهنگی شهرداری اصفهان به اصفهان آمدند و ملاقات مختصری را با آن‌ها داشتم.

وی افزود: میانگین سنی این اساتید زبان و ادبیات فارسی حدود ۳۰ تا ۳۵ سال بود، بیشتر آن‌ها اساتید جوان بودند که برای نخستین بار اصفهان را می‌دیدند و تحت تأثیر آثار تاریخی این کلان‌شهر قرار گرفتند و ذوق‌زده شده بودند و می‌گفتند شنیده بودیم اصفهان نصف جهان است، اما در حال حاضر این جمله را به وضوح مشاهده و درک کردیم.

شهردار اصفهان با اشاره به بهره‌برداری از نخستین خودپرداز میوه در این کلان‌شهر طی هفته گذشته تصریح کرد: تجربه جدیدی را هفته گذشته با عرضه هوشمند میوه در قالب نخستین دستگاه خودپرداز میوه در میدان آزادی در شهر آغاز کردیم؛ این دستگاه میوه‌های دست‌چین را در بسته‌بندی‌های کوچک و آماده مصرف به شهروندان ارائه می‌دهد.

قاسم‌زاده ادامه داد: میزان استقبال شهروندان از این دستگاه در هفته نخست خوب بود و سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان، همچنین شرکت دانش‌بنیانی که طراح این خودپرداز میوه بود، از واکنش مردم راضی بودند.

وی با بیان اینکه دومین دستگاه خودپرداز میوه به‌زودی در میدان بزرگمهر فعال خواهد شد، تصریح کرد: در صورتی که شاهد استمرار استقبال شهروندان از این خودپردازها باشیم، تعداد آن‌ها را افزایش داده و در نقاط بیشتری از شهر ایجاد خواهیم کرد، چراکه کیفیت محصول تضمین شده است و کسانی که می‌خواهند میوه شسته شده و آماده مصرف تهیه کنند، از این دستگاه هوشمند در حد نیاز خود میوه خریداری می‌کنند.

شهردار اصفهان گفت: هفته گذشته در قالب برنامه «مردم سلام» دیداری با شهروندان ساکن در منطقه ۶ شهرداری اصفهان در مسجد رکن‌الملک داشتم و درباره مشکلات منطقه صحبت کردیم؛ روال اینگونه است که این برنامه را در هر منطقه‌ای اجرا می‌کنیم، مشکلات مردم آن منطقه را از زبان آن‌ها می‌شنویم و سه ماه بعد در همان مکان گزارشی از پیگیری مسائل و مشکلات را به آن‌ها ارائه می‌کنیم.

کد خبر 781714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.