مدالیست معروف المپیک پاریس پیشخدمت شد + فیلم

«ژو یاکین Zhou Yaqin» ژیمناست جوان چینی که فیلم گاز زدن مدال نقره‌اش در المپیک ۲۰۲۴ پاریس در کنار رقبای ایتالیایی‌اش پربازدید و محبوب شده بود، اکنون در رستوران خانوادگی‌ پیش‌خدمتی می‌کند و همین اتفاق دوباره او را در صدر اخبار رسانه‌های مجازی چینی قرار داده است.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، ژو یاکین چینی که مقام دوم جهانی ژیمناستیک در بخش چوب موازنه را در المپیک ۲۰۲۴ پاریس به دست آورده بود و حرکت بامزه و معروفش در گاز زدن مدال نقره به تقلید از رقبای ایتالیایی‌اش به عنوان دیدنی‌ترین صحنه المپیک شناخته می‌شد، اکنون رسانه‌های اجتماعی را نیز مجذوب سبک زندگی خود کرده است. این دختر چینی پس از بازگشت از پاریس در رستوران پدر و مادرش کمک می‌کند و مشغول خدمات‌رسانی به مشتریان است. این رفتار به اصطلاح «خاکی» او، احترام به پدر و مادرش و خجالت نکشیدن از کار پیشخدمتی با وجود جهانی شدن نامش، تحسین کاربران رسانه‌های مجازی را برانگیخته است.

مدالیست معروف چینی المپیک پاریس پیشخدمت شد + فیلم

کاربران رسانه‌های اجتماعی او را دختری متواضع خطاب قرار دادند که کسب مدال نقره نیز نتوانسته او را به خودش مغرور کند. ویدئوی منتشر شده، یاکین را با لباس ورزشی تیم چین در المپیک پاریس در حال سرو غذا برای افراد داخل رستوران خانوادگی‌شان نشان می‌دهند. این ویدئو تا این لحظه بیش از ۷۰۴ هزار و ۹۰۰ بازدید و بیش از ۱۳ هزار لایک در رسانه اجتماعی X داشته است.

کد خبر 781067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.