حضور شرکت‌های صنعتی و معدنی در نمایشگاه کاسپین زنجان

رئیس سازمان صمت استان زنجان گفت: شرکت‌های صنعتی و معدنی در نمایشگاه کاسپین زنجان به منظور ارائه و عرضه محصولات خود حضور دارند.

مجید گلشنی‌منفرد در گفت‌‎وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: نمایشگاه بین‌المللی معدن، صنایع معدنی، فرآوری مواد معدنی، ماشین‌آلات معدنی و راهسازی، خدمات و تجهیزات وابسته از دیروز شروع به کار کرد.

وی افزود: در این نمایشگاه شرکت‌های بزرگ در حوزه معدن و صنایع معدنی شناسایی می‌شود و ارتباطات لازم با این واحدها شکل می‌گیرد.

رئیس سازمان صمت استان زنجان هدف از برگزاری این نمایشگاه را تکمیل زنجیره تولید برای دست‌یابی به محصولات و خدمات با ارزش‌افزوده بالاتر دانست و اضافه کرد: دست‌یابی به آخرین فناوری‌های نوین و ارائه ماشین‌آلات و تجهیزات معدنی و راه‌سازی و نیز افزایش تولید مواد اولیه مورد نیاز واحدهای تولیدی به صورت مستمر و قابل اطمینان، از جمله سایر اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

گلشنی‌منفرد گفت: یکی از برنامه‌های پیش‌بینی شده در این نمایشگاه تبیین فرصت‌های سرمایه‌گذاری در استان و برگزاری جلسات و انعقاد تفاهم‌نامه‌ها در این راستا است.

وی تصریح کرد: برگزاری پاویون ویژه فعالان عرصه معدن و صنایع معدنی استان با حضور مدیران دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی در راستای رفع مشکلات و موانع موجود در مسیر فعالیت واحدهای معدنی و صنایع معدنی استان از دیگر برنامه‌های این نمایشگاه در استان خواهد بود.

کد خبر 781009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.