هوای کدام استان‌ها خنک‌تر می‌شود؟ / بارش‌های تابستانه همچنان ادامه دارد

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: کاهش دما از پنجشنبه در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل و از جمعه در نیمه شمالی کشور رخ خواهد داد و این کاهش دما تا یکشنبه هفته آینده تداوم دارد.

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آخرین پیش‌بینی وضعیت جوی کشور اظهار کرد: امروز در استان‌های مازندران و گلستان بارش پراکنده و بعد از ظهر در خراسان شمالی، رگبار و رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: پنجشنبه تا یکشنبه در استان‌های ساحلی خزر، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، ارتفاعات البرز مرکزی و روزهای جمعه و شنبه علاوه‌بر مناطق ذکر شده در شمال استان‌های زنجان، قزوین، البرز، تهران و سمنان، رگبار، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت، در بعضی نقاط گردوخاک و در نقاط مستعد تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: این وضعیت طی پنج روز آینده در بعدازظهر و اوایل شب در جنوب سیستان و بلوچستان، ارتفاعات هرمزگان، جنوب و غرب کرمان و جنوب و جنوب شرق فارس نیز پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان ادامه داد: در پنج روز آینده در بعضی نقاط شمال شرق، شرق، جنوب شرق، مرکز، دامنه‌های جنوبی البرز، غرب و جنوب غرب در بعضی ساعات وزش باد شدید، گردوخاک و کاهش کیفیت هوا انتظار می‌رود.

وی گفت: از پنجشنبه در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل و از جمعه در نیمه شمالی کشور کاهش دما رخ خواهد داد و این کاهش دما تا یکشنبه هفته آینده تداوم دارد.

کد خبر 780874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.