قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا ۲۴ مرداد + جدول

قیمت روز محصولات ایران‌خودرو و سایپا در بازار اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بازار خودرو امروز _چهارشنبه بیست‌وچهارم مرداد_ افت‌وخیزهایی نسبت به روز گذشته دارد که قیمت خودروهای ایران خودرو صعودی و محصولات سایپا نزولی گزارش می‌شود.

اطلس، جدیدترین محصول سایپا و فیس‌لیفتی از کوییک با افت یک میلیون تومانی نسبت به روز گذشته، با نرخ ۵۱۴ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

شاهین G اتوماتیک، دیگر محصول جدید سایپا نیز رکورددار افت قیمت در محصولات داخلی هم محسوب می‌شود. این خودرو نسبت به روز گذشته کاهش پنج میلیون تومانی دارد و با ۷۹۴ میلیون تومان معامله می‌شود.

پژو پارس سدان محبوب و پرسروصدای ایران خودرو امروز با ۱۵ میلیون تومان افزایش قیمت به نرخ ۸۶۵ میلیون تومان رسید و رکورددار رشد قیمت در میان محصولات داخلی است.

دنا پلاس ۶ سرعته نیز یکی دیگر از محصولات ایران خودرو با رشد ۶ میلیون تومانی که نسبت به روز گذشته تجربه کرد، به نرخ ۷۸۸ میلیون تومان رسید.

بر این اساس در گروه محصولات ایران‌خودرو وانت آریسان با قیمت ۴۳۱ میلیون تومان، سورن پلاس با قیمت ۷۰۵ میلیون تومان، سورن پلاس موتور XU۷P با قیمت ۵۹۹ میلیون تومان، سورن پلاس دوگانه‌سوز ۷۱۹ میلیون تومان، دنا پلاس (۶ سرعته) با قیمت ۷۸۸ میلیون تومان، دنا پلاس توربو اتوماتیک ۹۳۵ میلیون تومان، پژو پارس ۶۴۸ میلیون تومان، پژو پارس سفارشی ELX به قیمت ۶۸۹ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ موتور TU۳ با قیمت ۶۰۷ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ دنده‌ای هیدرولیک ۶۸۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۸۸۰ میلیون تومان، رانا پلاس ۶۰۸ میلیون تومان، تارا دستی V1 به قیمت ۷۶۳ میلیون تومان، تارا اتوماتیک V2 با قیمت ۸۸۸ میلیون تومان، هایما اس ۷ (S۷) با قیمت یک میلیارد و ۵۹۰ میلیون تومان، هایما ۷X با قیمت یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در محصولات سایپا نیز ساینا S با قیمت ۴۰۸ میلیون تومان، ساینا S دوگانه‌سوز ۴۲۵ میلیون تومان، کوییک اتوماتیک ۵۵۰ میلیون تومان، کوییک S با قیمت ۴۰۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، سایپا ۱۵۱ با قیمت ۳۲۹ میلیون تومان، وانت زامیاد (رادیال) با قیمت ۵۷۸ میلیون تومان، وانت پادرا با قیمت ۷۳۵ میلیون تومان و چانگان CS۳۵ فول ۲۰۲۴ با قیمت یک میلیارد و ۶۲۰ میلیون تومان مبادله می‌شود.

قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا ۲۴ مرداد + جدول

قیمت خودروهای مونتاژی

در بازار خودروهای مونتاژی نیز افت و خیز قیمت دیده می‌شود.

ام وی ام X22 Pro دستی یکی از محصولات اقتصادی مونتاژی در بازار با رشد ۱۷ میلیون تومانی نسبت به روز گذشته وارد کانال ۹۴۲ میلیون تومان شده است.

کی ام سی X5 فیس‌لیفت جک S5 کرمان موتور نیز امروز ۲۰ میلیون تومان افزایش قیمت داشته و با نرخ یک میلیارد و ۶۴۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

چانگان CS35 پلاس کراس‌اوور وارداتی سایپا، امروز رکوردار افزایش قیمت در بازار است که با رشد عجیب ۹۵ میلیون تومانی وارد کانال یک میلیارد و ۵۷۰ میلیون تومان شد.

هونگچی EQM5 سدان وارداتی برقی گروه بهمن نیز پس از افت قیمت در روزهای گذشته، ۱۰ میلیون تومان دیگر امروز ارزان‌تر شد و به دو میلیارد و ۲۳۰ میلیون تومان رسید.

بر این اساس X۲۲ پرو دستی با قیمت ۹۴۲ میلیون تومان، X۳۳ کراس (دستی) با قیمت یک میلیارد و ۷۰ میلیون تومان، آریزو ۵ اسپورت با قیمت یک میلیارد و ۳۱۶ میلیون تومان، تیگو ۷ پرو پرمیوم یک میلیارد و ۹۴۸ میلیون تومان، تیگو ۸ پرو (هیبرید) ۲ میلیارد و ۷۰۷ میلیون تومان، فونیکس FX با قیمت دو میلیارد و ۲۰۵ میلیون تومان، جک J۴ با قیمت ۷۷۲ میلیون تومان، جک S۳ با قیمت یک میلیارد و ۱۱۸ میلیون تومان، کی‌ام‌سی T۸ با قیمت یک میلیارد و ۵۹۰ میلیون تومان، کی‌ام‌سی J۷ با قیمت یک میلیارد و ۵۹۰ میلیون تومان، رسپکت ۲ به قیمت یک میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان، فیدلیتی (پنج‌نفره) یک میلیارد و ۸۱۳ میلیون تومان، دیگنیتی پرایم یک میلیارد و ۷۹۵ میلیون تومان و دیگنیتی پرستیژ با قیمت دو میلیارد و ۱۱۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا ۲۴ مرداد + جدول

کد خبر 780630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.