دمای هوا در زنجان به بالای ۴۰ درجه رسید

کارشناس مسئول پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: طبق سنجش داده‌های هواشناسی، امروز دمای هوا در زنجان به ۴۰ درجه رسیده است.

حسین سلطانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: هم اکنون آسمان استان در اغلب مناطق صاف تا کمی ابری است که این شرایط با افزایش ابر و وزش باد همراه می‌شود.

وی تصریح کرد: در شبانه‌روز گذشته هوای گرمی در مناطق مختلف استان حاکم بود، به طوری که در شهر زنجان دمای ۴۰ درجه ثبت شد.

کارشناس مسئول اداره کل هواشناسی استان زنجان دمای فعلی شهر زنجان را ۲۲ درجه سانتیگراد بیان کرد و افزود: این میزان دما نسبت به روز گذشته در همین ساعت تغییری نداشته است.

وی با اشاره به میزان نوسان دمای شهرهای استان گفت: در شبانه‌روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان ۱۹ و ۴۰ درجه، ابهر ۲۱ و ۳۶ درجه، خرمدره ۲۰ و ۳۷ درجه، آب‌بر ۲۳ و ۳۵ درجه، قیدار ۲۰ و ۳۷ درجه، سلطانیه ۱۷ و ۳۶ درجه و ماهنشان ۲۲ و ۳۷ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

سلطانی با پیش‌بینی بارش خفیف در نقاط مختلف استان از بعدازظهر امروز بیان کرد: در روزهای آینده از دمای هوا در استان کاسته می‌شود و اواخر هفته هوای خنکی در اغلب مناطق استان حاکم خواهد شد.

کارشناس مسئول اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: داده‌های مربوط به دمای هوای استان زنجان توسط ۵۷ ایستگاه هواشناسی و به صورت ۲۴ ساعته جمع‌آوری می‌شود.

کد خبر 780043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.