ایجاد هم‌افزایی و ارائه طرح‌های متنوع از محاسن برگزاری نمایشگاه جامع مدیریت شهری است

مدیر منطقه ۶ شهرداری اصفهان با اشاره به برگزاری نمایشگاه جامع مدیریت شهری گفت: اقدامات شاخص دستگاه‌ها به‌ویژه مدیریت شهری در این نمایشگاه به معرض دید عموم گذاشته می‌شود و یکی از محاسن آن ایجاد هم‌افزایی و ارائه طرح‌های متنوعی است که دانش‌بنیان‌ها و بخش‌های مختلف در خدمات شهری به اشتراک می‌گذارند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی باقری در حاشیه بازدید از سیزدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری و هفتمین نمایشگاه تخصصی حمل‌ونقل عمومی و ترانزیت اصفهان با حضور در غرفه خبرگزاری ایمنا اظهار کرد: تمام اقدامات و فعالیت‌های شاخص دستگاه‌ها به‌ویژه مدیریت شهری در این نمایشگاه ارائه و به معرض عموم گذاشته می‌شود تا شهروندان نیز از این اقدامات و فعالیت‌ها آگاه شوند.

وی افزود: یکی از محاسن برگزاری نمایشگاه مدیریت شهری ایجاد هم‌افزایی و حضور و ارائه طرح‌های متنوع به‌ویژه دانش‌بنیان‌ها و بخش‌های مختلفی است که در خدمات شهری فعالیت می‌کنند و در این نمایشگاه کنار یکدیگر قرار می‌گیرند تا اطلاعات و دانش خود را با هم به اشتراک گذارند.

مدیر منطقه ۶ شهرداری اصفهان تصریح کرد: نمایشگاه جامع مدیریت شهری ازجمله نمایشگاه‌هایی است که مورد استقبال عموم قرار می‌گیرد و از فضای خوب و پر جنب و جوشی برخوردار است.

کد خبر 779867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.