ارائه دستاوردهای جدید در نمایشگاه مدیریت شهری ذهنیت‌ها را برای ارائه خدمات مهیا می‌کند

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان گفت: ارائه دستاوردهای جدید در نمایشگاه جامع مدیریت شهری به‌طور قطع نقش ویژه‌ای در تصمیم‌گیری‌های مدیران شهری خواهد داشت و ذهنیت‌ها را برای ارائه این خدمات در شهر آماده می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی رضی‌زاده در حاشیه بازدید از سیزدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری و هفتمین نمایشگاه تخصصی حمل‌ونقل عمومی و ترانزیت اصفهان با حضور در غرفه خبرگزاری ایمنا اظهار کرد: برگزاری این‌گونه نمایشگاه‌ها موجب می‌شود تا نقش ویژه‌ای در تصمیم‌گیری‌های مدیران شهری برای شهر داشته باشد.

وی افزود: کارها، خدمات و دستاوردهای جدیدی که در این نمایشگاه‌ها ارائه می‌شود، به طور قطع ذهنیت‌ها را برای ارائه این خدمات آماده می‌کند.

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان تصریح می‌کند: امیدواریم برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی مقدمه انجام اقدامات و خدمات خوبی باشد که در آینده قرار است در سطح شهر اتفاق افتد.

رضی‌زاده خاطرنشان کرد: بسیاری از مشکلاتی که در حال حاضر در شهرها با آن مواجه هستیم، می‌تواند با تدبیر، برنامه‌ریزی و ارائه طرح‌هایی که توسط شرکت‌های دانش‌بنیان انجام می‌شود، برطرف شده، همچنین این طرح‌ها می‌تواند در صرفه‌جویی منابع و کاهش بسیاری از هزینه‌هایی که هم‌اکنون به شهرها تحمیل می‌شود، کمک به‌سزایی داشته باشد.

کد خبر 779860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.