افزایش ۵ درصدی تماس‌ها با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان

رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان گفت: طی هفته گذشته حدود ۱۱ هزار و ۹۰۰ شهروند با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان برقرار شد که نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته حدود پنج درصد افزایش تماس و ارتباط را با مرکز ۱۳۷ شاهد بودیم،

محمدتقی رفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برقراری تماس حدود ۱۱ هزار و ۹۰۰ شهروند با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان طی هفته گذشته اظهار کرد: از این تعداد ۸۲۰۰ تماس مربوط به موضوعاتی بود که شهروندان درخواست اجرایی داشتند و موضوعات مطرح شده برای پیگیری و انجام اقدامات لازم به مناطق پانزده‌گانه شهرداری اصفهان ارجاع شد.

وی با بیان اینکه نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته حدود پنج درصد افزایش تماس و ارتباط را با مرکز ۱۳۷ شاهد بودیم، افزود: ۱۲ هزار و ۳۰۰ پیام نیز بازخوردگیری و نظرسنجی شد و نحوه و چگونگی حل موضوع توسط همکارانم از شهروندان نظرسنجی انجام شد.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان با بیان اینکه هفته گذشته حدود ۳۶۸۰ تماس شهروندان با ۱۳۷ درخواست مشاوره بود که همکاران ما در مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان آن‌ها را راهنمایی کردند، ادامه داد: تعداد زیادی از تماس‌ها نیازی به اقدام اجرایی در مدیریت شهری ندارد و تنها در حد اطلاعات است.

رفیعی گفت: هفته گذشته انتقاد شهروندان از آبیاری فضای سبز بزرگراه شهید صیاد شیرازی توسط تانکر آب در ساعت اوج ترافیک و فعالیت خودروهای مکانیزه معابر در ساعات ابتدایی صبح در همان بزرگراه که منجر به ایجاد ترافیک شده بود را داشتیم که امیدوارم حوزه متولی در رابطه با این زمان‌بندی تدابیر لازم را داشته باشند.

کد خبر 779697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.