نمایش سه‌بُعدی مناسبت‌ها از طریق هولوگرام در شهر اصفهان

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان گفت: در آذین‌بندی شهر تکنیک جدیدی به‌نام هولوگرام به‌کار گرفته می‌شود تا مناسبت‌ها به‌صورت سه بعدی در فضای شهری به نمایش درآیند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حمید قنادنیا در حاشیه بازدید از سیزدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری و هفتمین نمایشگاه تخصصی حمل‌ونقل عمومی و ترانزیت اصفهان با حضور در غرفه خبرگزاری ایمنا اظهار کرد: در غرفه سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان، تجهیزات و المان‌هایی که قرار است تا پایان سال در سطح شهر نصب شود را نمونه‌سازی کردیم.

وی افزود: در حوزه مبلمان شهری دو سِت از مبلمان پارک ناژوان به همت همکارانم در مدیریت ناژوان نمونه‌سازی شده است که در حال حاضر در غرفه قرار دارد و نظرسنجی درباره آن انجام می‌شود؛ این مبلمان شامل نیمکت، سطل زباله و آب‌خوری است که تا پایان سال در ناژوان به تولید انبوه می‌رسد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان با بیان اینکه خبر خوب دیگر در حوزه مبلمان شهری، بازی‌های نوری است که در حال حاضر در مرحله نمونه‌سازی قرار دارد، گفت: این بازی‌ها شامل فرش هوشمند، بازی‌های با لیزر، بازی‌های نوری و بازی‌های نور و سایه می‌شود، در محوطه اسباب‌بازی مناطق ۵، ۱۰ و ۱۲ شهرداری پروژه بازیکده نور اجرا می‌شود که تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

قنادنیا تصریح کرد: آذر سال جاری در حوزه نورپردازی شهری افتتاحیه خواهیم داشت که بازیکده نور جزو پروژه‌های افتتاحیه است، همچنین نورپردازی خیابان امام خمینی (ره) و پل غدیر جزو این پروژه‌ها است که افتتاح می‌شود و در مدار قرار می‌گیرد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان با بیان اینکه در آذین‌بندی شهری یک تکنیک جدید به‌نام هولوگرام به‌کار گرفته می‌شود تا مناسبت‌ها به‌صورت سه بعدی در فضای شهری به نمایش درآید، ادامه داد: در حوزه گرافیک شهری و نقاشی از آثار دو تن از اساتید بسیار خوب استفاده خواهیم کرد، «مصطفی شعرباف» در حوزه آبرنگ سه پرتره از شهیدان سردار سلیمانی، زاهدی و اسماعیل هنیه دارد که جزو تصاویر آرشیوی در مناسبت‌ها قرار می‌گیرد، از آثار استاد رحیمی در حوزه نقاشی خط با موضوع فلسطین استفاده می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه سعی می‌کنیم هر سال در نمایشگاه در تمام حوزه‌ها کاری را ارائه دهیم، خاطرنشان کرد: سال گذشته از بازیکده خلاق رونمایی شد و در این دوره بازیکده نور جزو پروژه‌های شاخص قرار دارد، همچنین سال جاری در فضاسازی و آذین‌بندی شهر استفاده از تکنیک گوبولایتینگ و هولوگرام انقلابی در حوزه آذین‌بندی و مناسبت‌ها در فضای شهری داریم.

کد خبر 779540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.