افتتاح مجموعه پروژه‌های میدان مرکزی میوه و تره‌بار اصفهان در شهریور ۱۴۰۳

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان گفت: مجموعه پروژه‌های میدان مرکزی میوه و تره‌بار شامل فاز دوم مجتمع خواروبار با ۳۶ سوله، بارانداز و تالار ماهی، سالن‌های مجموعه بسته‌بندی میوه و نیروگاه خورشیدی ۲۰۰ کیلوواتی شهریور سال جاری افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امیرحسین ماه‌آورپور در حاشیه بازدید از سیزدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری و هفتمین نمایشگاه تخصصی حمل‌ونقل عمومی و ترانزیت اصفهان با حضور در غرفه خبرگزاری ایمنا اظهار کرد: سال جاری برای سازمان میادین سال خاصی است و به تعبیری نتیجه زحمات همکارانم طی حدود سه سال به نتیجه می‌رسد.

وی افزود: قرار بود روز هفدهم مرداد سال جاری پروژه‌های آماده بهره‌برداری سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان از جمله بازار روز کوثر ۱۱ در پارک قلمستان و سه بازار میوه و دستگاه خودپرداز میوه بسته‌بندی شده، افتتاح شود که به‌واسطه تعطیلی به دلیل گرمای شدید هوا به تأخیر افتاد.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان با اشاره به احداث بازارهای میوه در نقاط مختلف این کلان‌شهر گفت: با رویکرد جدید شورای اسلامی شهر وارد این فضا شدیم، در این راستا چهار بازار از قبل افتتاح شده بود و عملیات کلنگ‌زنی سه بازار طی چهار ماه گذشته انجام شد که هم‌اکنون به بهره‌برداری رسیده است.

ماه‌آورپور با بیان اینکه مجموعه پروژه‌های میدان مرکزی میوه و تره‌بار شهریور سال جاری افتتاح می‌شود، ادامه داد: این پروژه‌ها شامل فاز دوم مجتمع خواروبار با ۳۶ سوله، بارانداز و تالار ماهی، سالن‌های مجموعه بسته‌بندی میوه و نیروگاه خورشیدی ۲۰۰ کیلوواتی است.

وی تصریح کرد: پروژه دیگری که تمام همکارانم در سازمان درگیر اجرای آن بودند تا به بهره‌برداری برسد، بازار گل و گیاه ارغوان است که یک مجموعه تفریحی، اقتصادی و گردشگری به‌شمار می‌رود و در ایران بی‌نظیر است؛ تلاش می‌کنیم این بازار تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسد.

کد خبر 779352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۹
    0 0
    کاش در نزدیکی روستاها هم بازار میوه و کوثر احداث میکردید تا ما روستاییان مجبور نباشیم این همه راه شهر بیاییم یا اجناس را در روستا دوبرابر قیمت شهر بخریم
  • IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۹
    4 0
    با کدوم زیر ساخت متاسفانه نه خیابون و بزرگراه مناسب سمت خوراسگان هست نه هیچی ی فکری بکنید برا این شلوغی متاسفانه برای خروجی میدان تره بار هم شهرداری حاضر نیست تقاطع غیر هم‌سطح بزنه الان ی دور برگردون خیلی شلوغ و خطرناک هست کسی ساکن خوراسگان باشه متوجه میشه چی میگم