مشکل آب شرب اصفهان در کوتاه‌ترین زمان رفع شود

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به مشکل آب شرب این کلان‌شهر، از استاندار اصفهان خواست که این مشکل در کوتاه‌ترین زمان رفع شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مجید نادرالاصلی امروز _یکشنبه چهاردهم مرداد_ در تذکری در آغاز جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان و در حاشیه نطق رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در خصوص وضعیت آب شرب اصفهان اظهار کرد: با قطعی آب شرب، مردم در انجام مسائل بهداشتی و واجبات خود دچار مشکل اساسی شده‌اند، بنابراین ما به‌عنوان نمایندگان مردم اگر در این جلسه به این موضوع اشاره نکنیم، جفا به آن‌ها کرده‌ایم.

وی افزود: وضعیت عجیبی برای مردم مناطق مختلف اصفهان پیش آمده است؛ شب گذشته یادداشتی برای استاندار اصفهان در این خصوص نوشتم و اینجا نیز تأکید می‌کنم که تکلیف استاندار رفع مشکل آب شرب اصفهان در کوتاه‌ترین زمان است، اما هیچ اقدامی نشده است، در حالی که مردم آب شرب می‌خواهند.

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در دولت شهید رئیسی یک تا دو استان مشکل آب شرب پیدا کردند که دولت کمک کرد تا مشکل کمبود آب آن‌ها حل شود، اما کسی به این معضل در اصفهان توجه ندارد.

نادرالاصلی تصریح کرد: سامانه دوم آب اصفهان که گذشتگان به خوبی زحمت آغاز عملیات اجرایی آن را کشیدند، در این دولت درباره پیگیری آن چیزی نشنیدیم؛ شهر اصفهان با بیش از ۲ میلیون نفر جمعیت، در مناطق مختلف به‌ویژه در شرق و شمال دچار مشکل آب شرب است که از مسئولان انتظار می‌رود این مسئله در کوتاه‌ترین زمان ممکن حل شود.

کد خبر 777890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسین IR ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
    0 0
    بابا اب نداریم بریم دستشویی آب نداریم بخوریم الان یک ماه همین اش کاسه این همه اب باغ بهادران کجا میره که ما باید بی ابی بکشیم