تاریخ اعزام مشمولان سربازی شهریور ۱۴۰۳ تغییر کرد + جزئیات

با توجه به همزمانی تاریخ اعزام به خدمت مشمولان اعزامی شهریور با مراسم معنوی اربعین حسینی (ع)، دوره آموزش رزم مقدماتی این افراد در تاریخ هفدهم شهریور برگزار می‌شود.

‌به گزارش خبرگزاری ایمنا، با توجه به همزمانی تاریخ اعزام به خدمت مشمولان اعزامی شهریور با مراسم معنوی اربعین سالار و سرور شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و بهره‌مندی مشمولان از فیوضات این مراسم، دوره آموزش رزم مقدماتی این گروه در تاریخ هفدهم شهریور سال جاری برگزار می‌شود.

بر این اساس، این دسته از مشمولان باید روز _چهارشنبه هفدهم شهریور_ در ساعت، محل و مراکزی که در برگ معرفی نامه مشمولان اعلام شده، حضور یابند و به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

متقاضیان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق کانال خبر سربازی در پیام‌رسان‌های داخلی (سروش، روبیکا و ایتا) به نشانی khabaresarbaz@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

لازم به ذکر است؛ دریافت مجوز خروج از کشور با هدف زیارت عتبات عالیات برای مشمولان غیرغایب متولد ۱۳۸۴ و قبل از آن الزامی و تنها برای سفر در ایام محرم و صفر بدون وثیقه است؛ بر این اساس تنها در بازه زمانی ۱۷ تیر تا ۱۴ شهریور ۱۴۰۳ صدور مجوز خروج از کشور بدون وثیقه خواهد بود.

کد خبر 777623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.