سیستم سرمایشی ۸۰ درصد اتوبوس‌های شهر اصفهان به‌روز شده است

شهردار اصفهان با اشاره به نارضایتی برخی شهروندان از اتوبوس‌های فاقد سیستم سرمایشی و قدیمی گفت: در این راستا تلاش شده است سیستم کولر ۸۰ درصد اتوبوس‌های فعال در سطح شهر را به‌روز کنیم تا شهروندان در استفاده از حمل‌ونقل عمومی احساس راحتی کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی قاسم زاده امروز _شنبه سیزدهم مرداد_ در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» اظهار کرد: این روزها یکی از مشکلات شهرها و کلان‌شهرها هوای گرمی است که موجب ایجاد اختلال در شبکه آب و گاهی شبکه برق شده است و در واقع به‌عنوان اختلال در زندگی تلقی می‌شود، از این‌رو شهرداری نیز نسبت به بهبود شرایط در راستای حیطه وظایف خود اقدام کرده است.

وی با اشاره به نارضایتی برخی شهروندان از اتوبوس‌های فاقد سیستم سرمایشی و قدیمی تاکید کرد: تلاش شده است سیستم کولر ۸۰ درصد اتوبوس‌های فعال در سطح شهر را به‌روز کنیم تا شهروندان در استفاده از حمل‌ونقل عمومی احساس راحتی کنند. اما ۲۰ درصد دیگر اتوبوس‌ها به دلیل حوزه فنی آن‌ها توانایی پوشش سیستم سرمایشی را نداشت.

شهردار اصفهان گفت: با توجه به اینکه بیش از این کشش منابع و ذخایر آب شیرین کشور نیست و صرفه‌‎جویی، تنها راه باقی مانده در راستای کنترل و بهبود شرایط است، از این‌رو صدای من به‌عنوان یک شهروند و نماینده مردم در مدیریت شهری این است که دست به دست هم دهیم تا بتوانیم از این مشکل عبور کنیم.

وی با بیان اینکه انگیزه یکی از مهمترین عوامل برای اشتغال است، ادامه داد: به فردی که تازه برای کار به دستگاه شهرداری ورود می‌کند، می‌گویم «به عشق مردم این شهر، کمک کننده وضعیت شهر باش»، زیرا عشق موجب ایجاد شور و اشتیاق می‌شود، از این‌رو عاشقانه باید کار کرد.

شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: همچنین فرد بر اساس بزرگی دنیای خود باید برای خانواده، مردم محله، مردم شهر، مردم کشور یا برای تمام انسان‌های جهان تلاش کند و اگر تمام انسان‌ها با این نگاه زندگی کنند، زمین بهشت می‌شود.

قاسم‌زاده با بیان اینکه این روزها گلایه‌هایی از شهروندان از طریق ۱۳۷ و مراجعات فردی درباره موضوع نظافت شهر داشته‌ایم، گفت: بخشی از این موضوع مربوط به هوای گرم است، زیرا شهروندان در این هوای گرم تحمل نگهداری پسماند به‌ویژه پسماند تر در منزل را ندارند و پسماند خود را زودتر از ساعات مقرر شده بیرون می‌گذارند، همچنین این موضوع نظم جمع‌آوری زباله را مختل می‌کند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر اکیپ‌های اضافی فعال شده است و در روزهای غیر مربوط از محله‌ها بازدید و نسبت به جمع‌آوری زباله اقدام می‌کنند، افزود: تمام مساحت شهر برای جمع‌آوری پسماند بین پیمانکار تقسیم شده است.

کد خبر 777540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.