مدیریت شهری اصفهان به دنبال پروژه‌های زیرساختی است

رئیس کمیسیون عمران، معماری، شهرسازی و بافت تاریخی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مدیریت شهری اصفهان در دوره ششم به دنبال پروژه‌های زیرساختی است که امیدواریم همان‌گونه که از لحاظ فرهنگ و معنویت شاهد اتفاقات خوب هستیم، پروژه‌های عمرانی نیز انجام شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، رسول میرباقری امروز _چهارشنبه دهم مرداد_ در مراسم بهره‌برداری از تقاطع غیرهمسطح شهدای بهاران و کیلومتر ۳ تا ۷ حلقه چهارم ترافیکی اظهار کرد: یکی از اصولی که از ابتدای دوره ششم شورای اسلامی شهر و مدیریت شهر در نظر بود پروژه‌های زیرساختی است.

وی با بیان اینکه برخی مدیران دنبال این هستند که پروژه‌ای مقابل چشم مردم باشد، اما برخی دیگر دنبال انجام وظیفه و کار زیربنایی هستند که شهر به آن نیاز دارد، افزود: یکی از پروژه‌ها رینگ چهارم است که در کاهش ترافیک و آلودگی شهر اصفهان مؤثر است.

رئیس کمیسیون عمران، معماری، شهرسازی و بافت تاریخی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه امروز شاهد افتتاح یکی از پل‌ها و بخشی از رینگ چهارم هستیم، گفت: با ۷۰۰ میلیارد تومان می‌شد چند پروژه خوب و جلوی چشم مردم افتتاح شود، اما مدیریت شهری اصفهان در دوره ششم به دنبال پروژه‌های زیرساختی است.

میرباقری با بیان اینکه مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی شهر در حال حاضر زیرِ زمین شهر در مترو و اطراف شهر در قالب پروژه رینگ چهارم است، ادامه داد: هر یک متر کار کردن در زیرزمین سختی و هزینه زیادی دارد، اما امیدواریم خداپسندانه باشد؛ وظیفه امروز ما رفع آلودگی و ترافیک شهر است که با انجام این پروژه‌های عمرانی اتفاق می‌افتد.

وی با بیان اینکه امیدواریم همان‌گونه که از لحاظ فرهنگ و معنویت شاهد اتفاقات خوب هستیم، پروژه‌های عمرانی نیز انجام شود، گفت: این پروژه‌ها باید به خوبی انعکاس پیدا کند قبل از اینکه دشمنان مردم را مأیوس کنند.

رئیس کمیسیون عمران، معماری، شهرسازی و بافت تاریخی شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: بودجه عمرانی در دو سه سال اخیر هرسال حتی ۱۰۰ درصد افزایش داشته که نشان‌دهنده فعال و پویا بودن کارهای عمرانی شهر است و امیدوارم بتوانیم همان گونه که این شهر را زیبا تحویل گرفتیم به آیندگان تحویل دهیم.

کد خبر 776803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.