سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ باید محور رسیدگی به درخواست شهروندان باشد

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان با بیان اینکه سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ جزو اولویت‌های این منطقه است و ارزش زیادی برای آن قائل هستیم، گفت: این سامانه باید محور رسیدگی به درخواست شهروندان باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدسلمان قاضی‌عسگر امروز _شنبه ششم مرداد_ در حاشیه نخستین برنامه «گوش به زنگ» که با موضوع رسیدگی به مسائل شهروندان و پیگیری تماس‌ها و درخواست‌های پیشین آن‌ها برگزار شد، اظهار کرد: منطقه ۹ شهرداری اصفهان در سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ جزو مناطق پانزدهم و چهاردهم در زمینه کسب رضایت از شهروندان بود، اما با همکاری خوب کارکنان این منطقه در سال جاری به رتبه پنجم تا ششم دست پیدا کرد.

وی با بیان اینکه سامانه ۱۳۷ همیشه یکی از موضوعات اصلی جلسه شورای معاونان این منطقه است، افزود: ۱۳۷ جزو اولویت‌های این منطقه است و ارزش زیادی برای آن قائل هستیم.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان با بیان اینکه مدیران ارشد شهرداری حساسیت زیادی روی سامانه ۱۳۷ دارند، تاکید کرد: دغدغه و هدف کارکنان این منطقه رسیدگی به درخواست شهروندان است.

قاضی‌عسگر گفت: سامانه ۱۳۷ راحت‌ترین ارجاع شهروند است و این سامانه باید محور رسیدگی به درخواست شهروندان باشد، همچنین سامانه ۱۳۷ در منطقه نیازمند ردیف بودجه است.

وی با بیان اینکه امروز حدود ۲۳ تماس از طرف بنده با شهروندان برقرار شد، ادامه داد: این تماس‌ها شامل تماس‌های لحظه‌ای و تماس‌هایی به‌منظور پیگیری درخواست شهروندان می‌شود.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: بیشتر درخواست شهروندان مربوط به حوزه خدمات شهری، فضای سبز و شهرسازی بود، همچنین شهروندان دغدغه موضوع آبیاری و حفظ فضای سبز را داشتند.

قاضی‌عسگر گفت: بعضی از درخواست‌های شهروندان این منطقه در حوزه خدمات شهری به نتیجه نرسیده و پیگیری‌های کارکنان سامانه ۱۳۷ پاسخگو نبوده است.

سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ باید محور رسیدگی به درخواست شهروندان باشد

وی افزود: با رئیس و کارشناسان ارتباطات مردمی شهرداری (۱۳۷) درباره بررسی کاستی‌های این منطقه در راستای رسیدگی به درخواست‌های شهروندان این منطقه، گفت‌وگو شد، همچنین امیدواریم نتیجه خوبی از جلسه امروز داشته باشیم.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان تاکید کرد: از پاسخگویی این منطقه به شهروندان، رضایت کامل ندارم.

قاضی‌عسگر با اشاره به دلایل نارضایتی شهروندان از پاسخ‌گویی شهرداری این منطقه گفت: کمبود نیرو موجب شده است تا این درخواست‌ها به درستی انجام نشود و این موضوع موجب کاهش رضایت شهروندان می‌شود، از این‌رو با اقدامات متفاوتی از جمله فعالیت بیشتر باید در راستای افزایش رضایت شهروندان این منطقه گام برداریم.

وی با بیان اینکه زمان‌بر بودن بعضی از درخواست‌های شهروندان یکی دیگر از دلایل نارضایتی شهروندان از پاسخ‌گویی شهرداری این منطقه است، ادامه داد: اینگونه درخواست‌ها نیازمند بودجه، تحریف پروژه و زمان است و این موارد موجب شده تا پاسخگویی‌ها نتیجه رضایت‌بخشی نداشته باشد.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: پاسخ‌های فوری از جمله نظافت و فضای سبز به درخواست شهروندان، موجب جلب رضایت آن‌ها شده است.

قاضی‌عسگر گفت: این منطقه بین مناطق پانزده‌گانه و ناژوان این کلان‌شهر در حوزه پاسخگویی به شهروندان موفق به کسب رتبه میانی شده است و امیدواریم با اقدامات مختلف و طرح گوش به زنگ، موفق به کسب رتبه بهتر در حوزه پاسخگویی به شهروندان شویم.

کد خبر 775610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.