صدور ۸۵۰ مجوز نصب سازه‌های فلزی ویژه محرم ۱۴۰۳ در شهر اصفهان

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان از جانمایی و صدور ۸۵۰ مجوز نصب سازه‌های فلزی ویژه عزاداری ایام محرم سال جاری در سطح این کلان‌شهر خبر داد.

مصطفی مرادیان‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: اداره کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری اصفهان از ابتدای محرم سال جاری تاکنون نسبت به صدور مجوز برپایی موکب و خیمه عزاداری اقدام به جانمایی حدود ۸۵۰ مکان، جانمایی سازه داربست برای نصب بنر، خیمه عزاداری و ایستگاه صلواتی کرده است.

وی افزود: در این راستا با توجه به درخواست‌ها بهترین محل برای برپایی موکب‌ها جانمایی می‌شود تا از بروز گره‌های ترافیکی جلوگیری شود.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: در راستای تعظیم شعائر اسلامی و اقامه عزای سید و سالار شهیدان به هیئت‌های حسینی امکاناتی همچون آب، برق و بعضی پشتیبانی‌های لجستیکی از طرف شهرداری داده شد.

مرادیان‌نژاد افزود: برای افزایش شور و حال حسینی، خودروهای گشتی این اداره کل با حضور در محل موکب‌ها و خیمه‌ها در صورت وجود درخواست از طرف هیئت‌ها به‌عنوان رابط بین شهرداری اصفهان و هیئت‌ها نقش‌آفرینی و به عزاداران حسینی خدمت می‌کنند.

وی تصریح کرد: هیئت‌ها و موکب‌داران با ورود اطلاعات و ثبت درخواست خود به سامانه «میز خدمت» برای دریافت مجوز مراسم ملی و مذهبی یا برپایی ایستگاه صلواتی و نصب سازه داربست اقدام و پس از دریافت پیامک تأیید نهایی، مجوز لازم را از سامانه میز خدمت دریافت می‌کنند.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان تاکید کرد: جلوگیری از بروز گره‌های ترافیکی و جانمایی مکان مناسب برای برپایی خیمه و ایستگاه صلواتی جهت استفاده مردم و پذیرایی بهتر توسط موکب‌داران از مزایای این سامانه است.

مرادیان‌نژاد بیان کرد: خدمت‌گذاری به هیئت‌های مذهبی و عزاداران حسینی برای مجموعه شهرداری اصفهان عزت و افتخار است و در همین راستا راهنمایی‌های لازم به هیئت‌ها برای رعایت موارد ایمنی و روان‌سازی ترافیک محل توسط مأموران پیشگیری و رفع تخلفات شهری ارائه شد.

کد خبر 775226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.