رتبه نخست خوزستان در ثبت ابلاغ فرهنگیان در کشور

مدیرکل آموزش و پرورش با اشاره به اینکه خوزستان رتبه اول کشور در ثبت ابلاغ معلمان را دارد، گفت: با ادامه این روند و صدور ابلاغ برای همه معلمان تا ۳۱ مرداد، در شروع سال تحصیلی مشکلی به نام کلاس بدون معلم وجود نداشته باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان عبداله حبیبی بعد از ظهر امروز _سه‌شنبه دوم مرداد_ در جمع رسانه‌ها اظهار کرد: ثبت نام و کلاس‌بندی بیش از یک میلیون و صد هزار دانش‌آموز و ساماندهی بیش از ۷۱۰۰۰ نفر نیروی انسانی نیاز به برنامه‌ریزی دقیقی دارد.

وی افزود: به همین منظور جلسات آسیب شناسی و برنامه‌ریزی برای ساماندهی نیروی انسانی از اسفندماه سال گذشته به صورت منظم تحت عنوان «اتاق وضعیت نیروی انسانی» با حضور همه عوامل درگیر در ساماندهی تشکیل شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان ادامه داد: هر معلم قبل از شروع سال تحصیلی لازم است بداند در چه مدرسه و کلاسی باید حضور پیدا کند، این موضوع توسط اداره آموزش و پرورش به وی ابلاغ می‌شود.

حبیبی اضافه کرد: با تلاش و پیگیری‌های صورت گرفته در مجموعه معاونت ابتدایی و راهبری معاونت پژوهش و توسعه منابع، مطابق هم‌سنجی منتشر شده توسط وزارت آموزش و پرورش تا ۲ مرداد ۱۴۰۲، خوزستان رتبه نخست صدور ابلاغ تأیید شده در سطح کشور را دارد.

وی تاکید کرد: با ادامه این روند و صدور ابلاغ برای همه معلمان تا ۳۱ مرداد، در شروع سال تحصیلی مشکلی به نام کلاس بدون معلم وجود نداشته باشد.

کد خبر 774569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.